گچساران- مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اعتقادات، دلیری و شجاعت ما را مقابل دشمنان صد برابر کرده است، گفت: یک سوم اخبار جهان مربوط به ایران است و هفته‌ای یک تا دوبار موضوع آنها در مورد انقلاب و پیروزی انقلاب اسلامی است.

اعتقادات ما شجاعتمان را مقابل دشمنان صد برابر کرده است

به گزارش قدس آنلاین، سردار خسرو عروج ظهر امروز در یادواره ۳۶۰ شهید گلگون کفن و ۶ شهید گمنام گچساران با بیان اینکه در حال حاضر دنیا متحیر است، اظهار کرد: بیش از یک هزار حمله به کشور ایران شده اما دشمنان ناکام مانده‌اند.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا گفت:  ما با جماعتی در عالم روبرو هستیم که عقیده انفرادی دارند نسبت به این دنیا و آن دنیا و بعد این امر اختیار است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به فرمایشات امام راحل عنوان کرد: وحدت بین مسلمان را چه کسی ایجاد می‌کند همان نگاه و عقیده‌ای است که انسان‌ها به دنیا آخرت دارند.

وی ادامه داد: امام راحلمان فرموده‌اند عقیده آنها به زندگی پس از مرگ هزار برابر زندگی در این دنیاست.

 عروج در ادامه با اشاره به دیگر فرمایشات  معمار کبیر انقلاب گفت: این انقلاب با قائم به خون بودن خود در ادامه راه اهل ‏بیت(س) و امام حسین(ع) قرار گرفته و همواره با تاسی از مکتب اسلام گام برداشته است‎.

وی در ادامه با اشاره به دیگر فرمایشات امام راحلمان و با اشاره به ویژگی رزمندگان عنوان کرد: در میادین جنگ سه ویژگی رزمندگان این میدان ‏نبرد همت، مردانگی دینی، در جنگ ظاهری، از خود گذشتگی و راستگویی در زندگی ‏جهادی این رزمندگان برای رسیدن آنان به سر منزل مقصود جاری بود‎.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه با اشاره وصیت نامه شهدا بیان کرد: از ۲۴۰ هزار شهید، ۱۸۰ هزار شهید دارای وصیت نامه هستند که در این وصیت‌نامه‌ها پرسیده‌اند که آیا امام از آنها رضایت دارد یا که خیر.

وی ابراز کرد: این یک شعوری بالاتر از شعور انسانی است که شهیدان ما داشته‌اند و دشمنان بیش از یک هزار بار به ایران حمله کرده‌اند اما به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

عروج در ادامه با اشاره به دیدار امام راحلمان با رزمندگان آن دوران گفت: در آن جا امام فرمودند ای رزمندگان رمز پیروزی شما در کجاست که امام می‌فرماید رمز پیروزی شما در آن جایی است که به همدیگر رحم می‌کنید.

وی با بیان اینکه ما با داشتن دین و اعتقاد، دلیری و شجاعتمان در برابر دشمنان صد برابر است، به محاصره خرمشهر در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: فرمانده‌ای در آن زمان که خرمشهر در حال سقوط بود گریه می‌کرد و می‌گفت ما برمی‌گردیم به اینجا و نتیجه آن هم شد که نگذاشتند یک ذره از خاک میهن اسلامی به دشمنان داده شود.

 عروج با بیان اینکه شهدا معصوم هستند، افزود: این صداقت و داشتن ایمان قوی و شجاعت شهدا موجب شده که به آنان معصومین نسبی بگویند.

وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون پیمان نامه‌هایی در حال امضاست که همه اینها جهانی هستند افزود: یک سوم اخبار جهان را اگر گوش فرا دهیم همه مربوط به ایران است و هفته‌ای یک الی دوبار موضوع آنها در مورد انقلاب و پیروزی انقلاب اسلامی است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به برگزاری یادواره شهدا اذعان کرد: ما هر چه از این یادواره‌ها برگزار کنیم دستاورد بهتری برای جامعه خواهد داشت.

 وی با بیان اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی در خدمتگزاری است، اظهار کرد: این شعور الهی که متکی و متصل به خداوند است که همه خداوند محور هستند حتی آنهایی که سست عنصر هستند اگر در جایی گرفتار شوند یک یا خدا می‌گویند.

عروج گفت: اگر مسوولان نظامی، سیاسی و اقتصادی کشور به دستاوردهای انقلاب که همه از صداقت، درستکاری، مردانگی و شجاعت رزمندگان است، عمل کنند تمام مردم دنیا به حرف ما گوش خواهند داد.

وی ادامه داد: اما اگر اینها نباشد تمام دنیا با تمام ابزار خود با ایران اسلامی در حال نبرد  و درگیری خواهد بود ما هم از راهی می‌توانیم استفاده کنیم که عوامل ظاهره و غیره به ما کمک و امداد برسانند که امداد غیبی دست خداوند است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.