بجنورد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی گفت: میوه تنظیم بازار شب عید از امروز در شهرستان ها و اتحادیه ها و شنبه، ۲۶ اسفند ماه توسط اصناف تعیین شده برای استفاده مردم توزیع خواهد شد.

آغاز توزیع میوه شب عید از شنبه/نرخ مصوب سیب و پرتقال اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مجید پورعیسی در نشست کمیسیون تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی استان بامحوریت تنظیم بازار میوه در آستانه نوروزاظهار داشت: بنابر اعلام نظر کمیته راهبردی تنظیم بازار میوه پایان سال و موافقت اکثریت اعضای کمیسیون تنظیم بازار نرخ مصوب پرتقال تامسون ۱۵۰۰ تومان و نرخ مصوب سیب زرد و قرمز ۱۹۰۰ است.

وی افزود: قیمت ها از محل فروش تا توزیع باید توسط کمیته ای متشکل از اداره کل تعزیرات، صنعت، معدن و تجارت، شرکت تعاون روستایی و جهاد کشاورزی با هدف جلوگیری از رانت و تخلفات احتمالی کنترل شود.

در این نشست گزارشی در خصوص نحوه توزیع کالاهای اساسی استان شامل برنج، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ ارائه شد که پورعیسی در این خصوص تاکید کرد: توزیع این کالاها باید گسترده باشد و روند کار تسریع و تسهیل شود و تاکید دارم توزیع اقلام مورد نیاز در مناطق روستایی نیز به درستی مدیریت شود.

در ادامه این نشست رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار داشت: ۴۵۰ تن  سیب زرد و قرمز و ۵۵۰ تن پرتقال تامسون با قیمت های تعیین شده  ویژه نوروز از شنبه آغاز می شود.

یوسفی با بیان این که ۱۰۰ درصد میوه شب عید امسال تولید داخل است، گفت: امسال در تمام شهرها براساس نیاز،  توزیع میوه تنظیم بازار خواهیم داشت و ۱۳۰ عامل توزیع میوه شب عید در بازار فعال هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.