رشت- آیین تجلیل از مقام شهدای امدادگر و همکاران متوفی امدادگر صبح روز ۲۴ اسفند در سالن کمیته امداد امام خمینی رشت برگزار شد.

بالاترین کارکرد مراسمات معنوی ایجاد همبستگی بین امدادگران کمیته است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علیرضا محمدی مدیر کل کمیته امداد گیلان در این آیین در جمع خانواده های شهدای امدادگر با بیان اینکه شهداء زنده اند و ناظر بر اعمال و رفتار ما می باشند، گفت:خانواده های شهداء، ایثارگران و جانبازان بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت هستند و زنده نگهداشتن یاد شهدا ادای دین به خانواده های آنهاست .

وی ضمن تشکر از بانیان این مراسم معنوی افزود: بر خود واجب دیدم که در راستای تکریم خانوادهای شهدای امدادگر و همکاران مصیبت دیده امداد که در طی سال نتوانستیم به دلیل مشغله زیاد عرض تسلیت بگویم ارادت ویژه خود را به آنها ابراز دارم.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم که ارتباطات دو سویه بین مدیران و امداگران و خانواده های آنان می تواند در خدمات رسانی به جامعه امدادگران و مددجویان حایز اهمیت باشد ولو اینکه در بسیاری از موارد ما نیازمند راهنمایی و ارائه طریق خانواده های شهدای امدادگر هستیم.

محمدی خاطر نشان کرد : این گونه مراسمات تلنگری برای ماست تا خودمان را ارزیابی کنیم  تا ببینیم چگونه باید کار کنیم تا جامعه هدفمان رضایت عمومی از این نهاد مردمی داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های بازنشستگان امدادگر  ما بحث اشتغال جوانان شان است، افزود: با وجود اینکه وسعمان بسیار محدود است ولی تا حد توان خود رسالت خود را انجام می دهیم.

محمدی  با بیان اینکه بالاترین کارکرد مراسمات معنوی ایجاد همبستگی های اجتماعی بین امدادگران  است، اظهار داشت : امیدواریم این گونه دور همی های معنوی باعث اخوت ، همدلی و انسجام بین همکاران امداد شود تا بتوانند با روحیه بالاتر در امداد رسانی به مددجویان محترم این نهاد ارزشمند کوشا باشند. 

گفتنیست این آیین باشکوه به مناسبت تجلیل از ۷  نفر از امدادگران شهدا و ۱۷ نفر امدادگر که فوت کردند و خانواده های امدادگر که عزیزان خود را در طی یکسال جاری از دست دادند صورت گرفت و با برنامه های دلنشین چون زیارت عاشورا ، مداحی و اطعام پایان یافت.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.