زاهدان- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: خدمات جهادی نوروزی، از امروز با حضور ۴۷ گروه آغاز شده که ۴ گروه خارج از استان و ۴۳ گروه درون استان مشغول به فعالیت هستند.

فعالیت های نوروزی گروه های جهادی سیستان و بلوچستان از امروز آغاز می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار معروفی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ، اظهار داشت: هدف اصلی دشمن ایجاد حس ناامیدی در مردم است که اصحاب رسانه می‌تواند مانع اهداف شوم دشمنان شوند و نقشه های آنان را خنثی کنند.

وی افزود: با برگزاری کنگره ملی شهدای استان توانستیم چهره استان را در کشور تغییر دهیم .

وی ضمن اشاره به اهمیت گروه های جهادی در حل معضلات اجتماعی، اذعان داشت: رهبر انقلاب همواره بر سه موضوع مهم حلقه های صالحین، راهیان نور و اردوهای جهادی تاکید داشته اند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: در گروه های جهادی رویکرد تغییر کرده و گروه ها منطقه بندی شده اند.

وی با اشاره به ثبت ۴۳۵ گروه جهادی در استان، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳۰۲ گروه سطح بندی شده و ۲۳ گروه ویژه هستند.

سردارمعروفی عنوان کرد: ۱۳۳ گروه جهادی فعال و ۱۴۶ گروه عادی داریم و شبکه سازی گروه های جهادی در اقشار مختلف صورت گرفته است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: بخشی از گروه های جهادی ما تلفیقی از روحانیون،طلاب شیعه و سنی، علمای اهل تسنن است که با یکدیگر ادغام شده اند.

وی افزود: خدمات جهادی نوروزی، از امروز با حضور ۴۷ گروه آغاز شده که ۴ گروه خارج از استان و ۴۳ گروه درون استان مشغول به فعالیت هستند.

سردار معروفی عنوان کرد: تعداد کل اعضای این گروه ها ۱۴۲۰ نفر است که۳۰۰ نفر آنان را زنان و ۱۱۲۰ نفر را مردان تشکیل می دهند.

وی افزود: یکی از گروه‌های فعال خارج از استان گروه پزشکی متخصص و فوق تخصصی ۱۴۷ نیروی متخصص است که امسال با آورده وارد استان میشود .

معروفی در ادامه گفت: آورده گروه های جهادی یک میلیارد تومان و میزان کمک قرارگاه قدس و سپاه سلمان ۳ میلیارد تومان است.

وی افزود: ۳۵ دستگاه از سپاه سلمان و ادارات برای فعالیت های ایام نوروز، در اختیار گروه های جهادی قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: ۳ هزار بسته معیشتی برای خانواده ها نیازمند وارد استان شده که در ایام نوروز توسط نیروهای جهادی توزیع خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.