تربت جام ـ معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان در تربت جام خبرداد وگفت: تربت جام قطب ورزش استان است ونباید نگاه تک قطبی به ورزش تربت جام صورت پذیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام معارفه شد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، هوشنگ ولی پور که ظهر امروز ۵ شنبه در مراسم تکریم ومعارفه رئیس اداره ورزش و جوانان به این شهرستان سفرکرد گفت: ورزش تربت جام نیازمند توسعه است و این مسیر با همت مدیران، هئیت های ورزشی و دیگر ورزشکاران عملی خواهد شد و این تغییر مدیریتی در راستای توسعه شهرستان تربت جام شکل گرفته است.

وی گفت: ورزش یک مقوله مثبت اجتماعی است، نه فردی و آموزش و پرورش به عنوان یکی از بال های ورزش و جوانان است که لازم است همکاری های مستمری داشته باشند.

 معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: توجه به استعداد یابی  می تواند به ورزش قهرمانی استان و کشور کمک کند و همچنین درایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین جوانان موثر باشد.

وی همچنین به رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام توصیه کرد: به ورزش تربت جام نگاه همه جانبه صورت گیرد تا از همه ظرفیت های ورزش استفاده شود و نگاه تک قطبی مانع توسعه ورزش تربت جام خواهد شد وتک قطبی شدن ورزش در شان تربت جام نیست.

 رسالت مهم ورزش و جوانان، ایجاد نشاط اجتماعی است

فرماندار تربت جام در ادامه این مراسم گفت: رسالت مهم ورزش و جوانان، ایجاد نشاط اجتماعی در بین جامعه و خصوصا جوانان است که می تواند این روحیه نشاط به  آسیب های اجتماعی در بین جامعه و تربت جام کمک کند.

 مرتضی حمیدی گفت:  ورزش تربت جام باید با نگاه جامعه محوری به سوی توسعه حرکت کند و توجه به ورزش قهرمانی و همگانی با نگاه تخصصی و استراتژی می تواند به تعیین راهبرد ها و چشم انداز مناسب به ورزش تربت جام کمک کند.

وی به هئیت های ورزشی تربت جام توصیه کرد: برای تحقق اهداف سازمانی ورزش و جوانان لازم است هم هئیت ها وورزشکاران همت بیشتری نشان دهند تا مشکلات ورزش کمتر شود.

شایان ذکر است در این مراسم از زحمات «احمد خمسه»   که به مدت ۶ ماه سکاندار ورزش تربت جام بود تکریم و «محسن سپهری» که قبل از آن به عنوان کارشناس مسئول آموزش و پرورش مسئولیت داشت به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام معارفه شد.    

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.