مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور از تخصیص اعتبار ۲۲۰۰ میلیارد تومانی به بازنشستگان کشوری خبر داد.

تخصیص اعتبار ۲۲۰۰ میلیارد تومانی به بازنشستگان کشوری

به گزارش قدس آنلاین، جمشید تقی‎زاده عصر امروز در حاشیه کلنگ‎زنی خانه امید در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: با لوایح دولت مجلس اعتبار ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی را برای بازنشستگان لشکری و کشوری در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه از این مجموع این اعتبار ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای بازنشستگان کشوری در نظر گرفته شده است، بیان کرد: البته همسان‎سازی .... به تخصیص اعتبار ۲۰ تا ۲۵ هزار میلیارد تومانی نیاز دارد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور، عنوان کرد: با تأکید رئیس جمهور خدمات بهتری را برای معیشت، بهداشت، درمان و رفاه بازنشستگان در نظر گرفته شده است.

تقی‎زاده مطرح کرد: امید است که دولت و مجلس نگاه نوینی را در جهت تامین رفاه و معیشت بازنشستگان به کار برده و زمینه را برای ارائه خدمات مطلوب‎تر به این قشر فراهم کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه‎های ویژه‎ای را با هدف اشتغالزایی در استان‎های کشور از جمله استان لرستان و شهرستان بروجرد تدوین کرده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور تصریح کرد: باید بستر تحقق این مهم از سوی نمایندگان بروجرد در مجلس شورای اسلامی فراهم شود، تا گام‎های بعدی در این شهرستان به عنوان پایلوت کشوری اشتغال برداشته شود.

تقی‎زاده تشریح کرد: خواسته ما این است که شهرستان بروجرد از مزایای سرمایه‎گذاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نحو مطلوب و بهینه بهره‎مند شود.

وی با اشاره به خدمات خانه امید به قشر بازنشستگان ادامه داد: کلنگ احداث نخستین خانه امید در استان لرستان در شهرستان بروجرد به زمین زده شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور اظهار کرد: با احداث خانه امید در بروجرد خدمات مختلف درمانی، بهداشتی، رفاهی و خدماتی در حوزه‎های مختلف به جامعه بازنشستگان این شهرستان ارائه می‎شود.

تقی‎زاده در پاسخ به خصوص درخواست فرماندار و نماینده مردم بروجرد و اشترینان به منظور سرمایه‎گذاری در این شهرستان گفت: طرح‎هایی که در این شهرستان توجیه اقتصادی و اشتغالزایی دارند، توسط یک تیم کارشناسی بررسی و سرمایه‎گذاری‎ها انجام می‎شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.