خرمشهر- دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: رئیس جمهور آمریکا به دلیل فقری که در زمینه مسائل سیاسی دارد نظرات اشتباهی نیز بیان می‌کند و بر همه آشکار است که جمهوری اسلامی عامل ثبات و پایداری منطقه است.

ترامپ به علت فقر در مسائل سیاسی نظرات اشتباهی را بیان می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، علی شمخانی امروز با حضور در یادمان شهدای شلمچه در جمع خبرنگارن اظهار داشت: شهدایی که امروز تبادل شدند همچنین سایر شهدای هشت سال دفاع مقدس بهترین مردان  کشورمان هستند که در زمان جوانی با تاسی از  عاشورا و برای دفاع از کشور گزینه دفاع از کشور و سرانجام شهادت را انتخاب کردند.

وی افزود: شهدا الگوی جوانان جامعه هستند در نتیجه باید با روشنگری راهی که این شهدا انتخاب کردند ستون‌های جامعه را پی‌ریزی  و در راستای  یک جامعه ولایی و انقلابی به حرکت خودمان ادامه دهیم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه امیدواریم در سال آینده شاهد موفقیت‌های بیشتری برای کشورمان در زمینه داخلی، منطقه‌ای و بین المللی باشیم، درباره واکنش مسئولان از سخنرانی‌های ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا گفت: رئیس جمهور آمریکا به دلیل فقری که در زمینه مسائل سیاسی دارد نظرات اشتباهی بیان می‌کند و بر همه آشکار است که جمهوری اسلامی عامل ثبات و پایداری منطقه است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.