ساری- نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: پروژه احداث نیروگاه زباله سوز براساس برنامه پیش نمی رود و ایراد اساسی کار از پیمانکار پروژه بوده و هیچ عزم و اراده ای برای پایان کار وجود ندارد.

اراده ای برای اتمام نیروگاه زباله سوز ساری وجود ندارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی اکبر زلیکانی بعدازظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی توضیح داد: از آنجائیکه شهرداری سالی ٣٠ تا٤٠ میلیارد تومان در حوزه پسماند هزینه می کند، باید بررسی کرد تا ببینیم آیا مافیای زباله باعث عدم پیشبرد کارکرد پیمانکار نیروگاه زباله سوز هست یا خیر؟

وی با بیان اینکه ساختار درآمدی شهرداری ناکارآمد و فساد آور است، اضافه کرد: علاوه بر ساختار در آمدی اشتباه، در حوزه هزینه هم ساختار مناسبی نداریم و متأسفانه هر کسی که اهل لابی باشد، زودتر به منافع و مطالبات خود می رسد.

نایب رئیس شورای شهر ساری با تشکر از عملکرد اهالی رسانه در سال جاری اظهار امیدواری کرد: در درازمدت باید رسانه ها و افکار عمومی نقش اساسی در پیشبرد اهداف سازندگی در همه حوزه ها داشته باشند.

زلیکانی با اشاره به  اینکه شهرداری ساری ماهیانه مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان حقوق به کارکنان خود پرداخت می کند، اظهار امیدواری کرد: در راستای شایسته سالاری و عملکرد مناسب، باید جذب نیرو در شهرداری از طریق آزمون صورت گیرد.

وی افزود: در شهرداری پروژه هایی در اولویت قرار دارند که پیوست اشتغال داشته باشند.

نایب رئیس شورای شهر ساری در مورد مبارزه با فساد در بدنه مدیریت شهری خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی راه مناسبی برای برخورد با تخلف و فساد نیست و این کار راه گریزی را برای متهم ایجاد می کند تا از عاقبت تخلف فرار کند.

زلیکانی در رابطه با بدهی شهرداری به بانک ملی گفت: این بدهی به خاطر تسهیلاتی است که در دوره سوم شورا و توسط شهردار وقت و به مبلغ ٣٠ میلیارد تومان دریافت شد که متأسفانه با جرائم و دیرکرد به حدود ١٨٠میلیارد تومان رسیده است.

وی اضافه کرد: شهردار در حال رایزنی است تا با بخشش جرائم، اصل بدهی را پرداخت کند.

نایب رئیس شورای شهر ساری افزود: شهرداری بابت طلب خود از علوم پزشکی اوراق مشارکت دریافت کرد و در تهاتر با اداره اقتصاد و دارایی بدهی خود بابت ارزش افزوده را تسویه کرد.

زلیکانی ادامه داد: با تأمین اجتماعی هم در حال تهاتر هستیم تا مشکلات مالی بین طرفین رفع شود.

وی یادآور شد: ١١ میلیارد تومان بدهی اداره گاز به شهرداری با پیگیری های صورت گرفته در حال وصول است.

زلیکانی در رابطه ساماندهی دستفروشان گفت: باید ساماندهی درست و اساسی صورت گیرد و از برخورد قهری جلوگیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.