۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
کد خبر: 593244

مصدومیت بازیکن برزیلی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید نگرانی سیمئونه را برای ادامه فصل بدنبال داشت.

نگرانی سیمئونه از مصدومیت فیلیپه لوئیس

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه دیدارهای دور برگشت لیگ اروپا چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازیها اتلتیکومادرید توانست ۵ بر یک لوکوموتیو را شکست دهد تا با برتری ۸ بر یک تیم روسی را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. 

در این دیدار فیلیپه لوئیس مدافع برزیلی اتلتیکومادرید مصدوم شد تا موجب نگرانی دیگو سیمئونه شود. این مربی آرژانتینی بعد از صعود تیمش به مرحله بعد گفت: باید با دکتر تیم درباره مصدومیت او صحبت کنیم و ببینیم شرایط لوئیس چگونه است. ما امیدواریم که مصدومیت او جدی نباشید ولی فکر می کنم حداقل فیلیپه لوئیس و خوان فران را برای بازی یک‌شنبه در اختیار نداریم. امیدواریم بعد از تعطیلات باشگاهی به دلیل برگزاری رقابت های ملی، این دو بازیکن را در بهترین شرایط خودشان داشته باشیم تا در ادامه بازیهای لالیگا و لیگ اروپا با قدرت پیش برویم. 

او در ادامه صحبت های خود گفت: برای یک مربی هیچ چیز با اهمیت تر از این موضوع نیست که بازیکنانتان در هر بازی با نگرش و دیدگاه مناسبی در زمین حاضر باشند. به همین خاطر باید از بازیکنانم تمجید کنم که در این دیدار نیز با بهترین نگرش ممکن برابر تیم لوکوموتیو قرار گرفتند و کاری به نتیجه دیدار رفت نداشتند و خوشبختانه توانستیم برد پرگلی به دست بیاوریم و به مرحله بعد راه یابیم. برای مرحله بعد نیز برای ما فرقی نمی کند که با چه تیمی روبرو شویم چون همه تیم‌هایی که به این مرحله رسیدند با قدرت و کیفیت توانستند حریف‌شان را در مرحله قبل شکست دهند و تیم های قابل احترامی هستند و ما آمادگی لازم برای مقابله با هر تیمی را داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.