برگزاری دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و سیرالئون در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال برابر سیرالئون لغو می شود؟

به گزارش قدس آنلاین، طبق برنامه‌ای که فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود، قرار بر این بود فردا ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی تیم ملی مقابل سیرالئون به میدان برود اما امروز خبرهایی مبنی بر عدم برگزاری این بازی مطرح شد.

قضیه از این قرار است که به دلیل دخالت دولت در فوتبال فیفا وضعیت فدارسیون فوتبال این کشور را به حالت تعلیق درآورده است و یک سرپرست برای فدراسیون فوتبال سیرالئون در نظر گرفته بود بر اساس همین هم فدراسیون فوتبال با سرپرست فدراسیون سیرالئون برای برگزاری بازی دوستانه مذاکره کرده بودند، اما در نامه‌ای که فیفا برای فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده عنوان شده با توجه به نامشخص بودن وضعیت فدراسیون سیرالئون و اینکه همچنان رئیس و دبیرکل اسبق فدراسیون سیرالئون در فیفا به رسمیت شناخته می‌شوند، فعلاً این بازی برگزار نشود تا خود فیفا در مورد این فدراسیون تصمیم‌گیری کند.

با توجه به این شرایط بازی فردا تیم ملی با سیرالئون را باید لغوشده دانست. البته تیم ملی سیرالئون روز گذشته وارد تهران شده و در هتل المپیک مستقر هستند این تیم روز گذشته در کمپ تیم‌های ملی تمرین خود را پشت سر گذاشته است و باید منتظر شد که تا فردا چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

شاگردان کارلوس کی‌روش نیز از دیروز تمرینات رسمی خود را آغاز کردند و امروز هم ساعت 15:30 دومین جلسه تمرینی خود را برگزار می‌کنند. تیم ملی 27 اسفند برای حضور در تونس پرواز دارد، شاگردان کی‌روش 3 فروردین با تونس و 7 فروردین با الجزایر در اتریش دو دیدار دوستانه برگزار می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.