دیدار پرحاشیه تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم عجیب و غریب سیرالئون فردا شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

دیدار تیم ملی فوتبال برابر سیرالئون شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، مسئولان فدراسیون فوتبال ایران که با نامه فیفا مبنی بر اینکه نمی توانند مقابل سیرالئون بازی کنند روبرو شدند از صبح امروز در حال رایزنی و مکاتبه با فیفا بودند تا بتوانند مجوز این دیدار تدارکاتی را کسب کنند.

پس از تلاش های فراوان مسئولان فدراسیون توانستند موافقت فیفا را برای برگزاری این بازی بگیرند. تا به این لحظه 90 درصد موانع برای برگزاری این مسابقه حل شده است اما هنوز فیفا نامه رسمی خود را برای فدراسیون ارسال نکرده است.

به دلیلمشکلات داخلی در فدراسیون سیرالئون فیفا در نامه ای از فدراسیون خواسته تا این بازی فعلا برگزار نشود. ظاهرا رئیس ودبیر کل فدراسیون سیارلئون در تعلیق هستند اما همچنان تا برگزاری مجمع این فدراسیون در فیفا رسمیت دارند اما فدراسیون فوتبال با سرپرست موقف فدراسیون سیرالئون مکاتبه داشته است.

در هر صورت تیم ملی سیرالئون با هزینه ای که فدراسیون انجام داده در تهران بسر می برد و عدم برگزاری این بازی می تواند علاوه بر خسارت مالی به فدراسیون بابت مسائل فنی هم برنامه کی روش را تغییر دهد. 

به نظر می رسد مسئولان فدراسیون فوتبال برای انتخاب تیم و مذاکره برای توافق جهت برگزاری بازی تدارکاتی باید عزم جزم تری داشته باشد و نیازمند تجربه بیشتری در این راه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.