مربی تیم ملی گفت: بازی با سیرالئون یک بازی تمرینی پیش از بازی با تونس و الجزایر است.

مارکار آقاجانیان: ۴ بازیکن در پایان این مرحله از اردو خط می‌خورند

به گزارش قدس آنلاین، مارکار آقاجانیان عصر جمعه در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: سال نو را پیشاپیش تبریک می‌گویم. ما الام قسمتی از برنامه آماده‌سازی را شروع کردیم. بازی فردا با سیرالئون هم یک بازی تمرینی پیش از بازی با تونس و الجزایر است.

مربی تیم ملی درباره احتمال لغو دیدار ایران و سیرالئون گفت: بازی برگزار می‌شود و شما هم به شایعات توجه نکنید. چیزی که ما می‌دانیم این است که بازی پابرجاست. بازیکنان پس از چند روز تمرین نیاز به یک بازی تدارکاتی دارند تا انگیزه خود را افزایش دهند. سیرالئون عملکرد خوبی در بازی‌های گذشته داشته و مقابل سنگال و کنیا نتایج خوبی را کسب کرده است. ۱۰۰ درصد این بازی برگزار می‌شود.

او درباره تاثیر انجام بازی تدارکاتی با تیم‌هایی مانند سیرالئون تاکید کرد: ما در مرحله نخست اردو سه بازی تدارکاتی خواهیم داشت که اولین بازی فردا برگزار می‌شود. پس از آن بازی با تونس و الجزایر را در پیش رو داریم. در هر حال بازی کردن بهتر از بازی نکردن است. می‌توانیم با این بازی پیشرفت کنیم.

آقاجانیان با بیان این که چهار بازیکن در پایان این مرحله از اردو از تیم ملی خط می‌خورند، گفت: ما باید ۳۰ بازیکن را به همراه داشته باشیم و این اردو فرصت خوبی است که بازیکنان خودشان را نشان دهند تا فهرست تیم ملی هم نهایی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.