فردیس- مدیر بازرسی ونظارت اتاق اصناف شهرستان فردیس از پلمب ۳ واحد صنفی متخلف درقالب طرح ویژه نوروز در این شهرستان خبرداد.

۳ واحد صنفی متخلف در فردیس پلمپ شد

یوسف فتح آبادی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: یک واحد هایپر مارکت به دلیل عرضه گوشت و مرغ فاسد، یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای غیر مجاز و یک واحد آرایشگاه زنانه به دلیل فالگیری پلمپ شده اند.

وی با بیان این که بازرسی ویژه عید نوروز از ابتدای بهمن ماه شروع به فعالیت کرده است گفت: با توجه به افزایش خرید مردم بازرسین در قالب ۵ تیم در نوبت صبح و ۴ تیم در نوبت بعد از ظهر مشغول فعالیت هستند.

مدیر بازرسی ونظارت اتاق اصناف شهرستان فردیس تصریح کرد: عملیات بازرسی و تحلیل بازار همه روزه تا ساعات پایانی شب ادامه دارد و این آمار نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

فتح آبادی به عملکرد بازرسین اتاق اصناف در نیمه اول اسفند ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: در ۱۵ روز ابتدایی اسفند ماه حدود ۱۳۴۰ مورد بازرسی گزارش شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در این بین ۱۲۰ پرونده تشکیل شده که اغلب تخلف ها گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور بوده است که در این راستا واحد های متخلف به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فردیس معرفی شده اند.

مدیر بازرسی ونظارت اتاق اصناف فردیس با اشاره به نظارت بالای بازرسین این شهرستان در سطح استان البرز گفت: در بین شهرستان های استان البرز شهر فردیس بیشترین پرونده های نظارت بر اصناف مختلف را ثبت کرده که از لحاظ فعالیت و نظارت قابل قیاس با سایر شهرستان ها نیست.

فتح آبادی با بیان اینکه با توجه به روزهای پایانی سال و شلوغی بازار واحد های صنفی می بایست انصاف را در دستور کار خود قرار دهند، گفت: از واحد های صنفی تقاضا داریم تا با رعایت انصاف و تکریم مشتری موجب استفاده بازرسین از قوه قهریه و در نهایت معرفی آن ها به اداره تعزیرات حکومتی نشوند.

وی در پایان تصریح کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف از سوی واحد های صنفی با شماره ۳۶۶۷۷۸۵۸ تماس حاصل فرمایند تا این واحدها در اولین فرصت مورد بازرسی قرار گیرند و در صورت لزوم به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.