رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک نیمه‌سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج ـ قزوین و بارش برف و باران در محورهای ۱۰ استان کشور خبر داد.

ترافیک نیمه‌سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج ـ قزوین/ بارش برف و باران در ۱۰ استان کشور

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا  در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، ‌ اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای مرند ـ جلفا و تبریز ـ مرند در استان آذربایجان شرقی، اردبیل ـ سراب در اردبیل و ارتفاعات هراز و کرج ـ چالوس بارش برف جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به بارش باران در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و تصریح کرد: در محور خوی ـ ماکو در آذربایجان غربی، محورهای گرمی ـ بیله‌سوار و اردبیل ـ آستارا در اردبیل، بجنورد ـ آشخانه در خراسان شمالی، قزوین ـ زنجان در قزوین، ملایر ـ بروجرد در همدان، رشت ـ‌ لاهیجان در گیلان باران می‌بارد.

این مقام ارشد راهور ناجا به مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید افقی در محورهای ساری ـ کیاسر و کندوان محدوده هزارچم در استان مازندران پرداخت و گفت: در حال حاضر ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج ـ قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس نیمه‌سنگین است.

وی خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.