کرج - رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز با بیان اینکه سال ۹۶ پرکارترین سال برای این هیئت در طول دوره فعالیت استانی بوده، گفت: در دو بخش برگزاری دوره های آموزشی و همایش های ورزشی در کشور در جمع رکوردداران هستیم.

پرکارترین سال فعالیت استانی را داشتیم/ سیر صعودی حضور مردم البرز در فعالیت های ورزشی

مهدی محبی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: به مدد همراهی و همکاری اداره کل ورزش وجوانان البرز و فدراسیون ورزش های همگانی امسال بیش از ۶۰ همایش و جشنواره ورزشی با محوریت توسعه ورزش شهروندی و همگانی برگزار شده است.

وی افزود: این همایش ها در تمام ماه های سال  وبا حضور و مشارکت قابل توجه مردم به انجام رسید و حتی پس از بارش برف سنگین ماه گذشته نیز متوقف نشد.

رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز برگزاری دوره های آموزشی وسمینارهای علمی را مورد اشاره قرار داد وگفت: در این خصوص نیز البرز در سال جاری یک حدنصاب جدید را در کشور ثبت کرد و توانست نزدیک به یکصد دوره آموزشی و کلاس های تئوری وعملی در رشته های زیر مجموعه ودر دوبخش داوری و مربیگری برگزار کند.

محبی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش علمی یوگا ومیزبانی از دوره های ملی مربیگری در رشته های مختلف در کنار میزبانی از چند دوره مسابقه کشوری نیز در این سال رقم خورده است.

رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز مشارکت مردم در برنامه ها و سیر صعودی حضور مردم در فعالیت های ورزشی را یک اتفاق خوب برای البرز عنوان کرد وگفت: هم اکنون مشارکت و همراهی مردم در شهرستان های مختلف بسیار چشمگیر شده و این شرایط قابل قیاس با سال های گذشته نیست.

متولی ورزش همگانی در استان البرز مشارکت مدیریت شهری در ۶ شهرستان کرج و شهرهای اقماری در توسعه ورزش شهروندی را مورد اشاره قرارداد و گفت: علیرغم همه محدودیت های مالی ودرآمدی شهرداری ها توانسته ایم در این بخش همکاری خوبی را داشته باشیم و امیدوارم در سال آینده روند بهتری پیدا کند.

محبی در پایان توجه به ورزش را برای عموم مردم یک ضرورت دانست و گفت: با توجه به سبک زندگی شهری وکاهش تحرک پرداختن به ورزش امری ضروری است و از تمام البرزی ها درخواست دارم نگاهی جدی وکاربردی به ورزش داشته باشند وآن را در امورات روزانه خود بگنجانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.