یزد -رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت : خانه مطبوعات استان یزد باید تقویت شده و ادارات و نهادها ی دولتی استان باید این خانه را به رسمیت بشناسند و برای رشد و تعالی آن همکاری داشته باشند.

خانه مطبوعات استان یزد باید تقویت شود

عباس ملازینلی در حاشیه دیدار با اعضای خانه مطبوعات استان یزد در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارداشت: افتراق و دو دستگی بین اعضای خانه مطبوعات استان دستاورد خوبی برای فضای رسانه ای استان ندارد و این دو دستگی فضای رسانه ای را مسموم کرده است.

 وی افزود : خانه مطبوعات استان به عنوان یک نهاد و مرجع رسمی باید توسط همه ادارات و سازمان ها حمایت و تقویت شود و هرنشست و خبری که در استان برگزار می شود باید با هماهنگی این خانه باشد.

 ملازینلی تصریح کرد: اگراین مهم انجام نشود فضای خوبی برای رسانه های استان رقم نخواهد نخورد و ما باید اگراختلافی بین رسانه ها بوجود آمد برای رفع آن به نهادهای  بالاتر مراجعه کنیم که این زیبنده رسانه ها ی استان نیست، رسانه ها با هم یک دل و همزبان باشند.

این مسئول گفت: این خانه باید با استفاده ازظرفیت های موجود، انسجام اعضای این خانه را بصورت کارشناسی تضمین کند و برای رشد و اعتلای مطبوعات استان گام بر دارد  .

ساماندهی رسانه ها و مطبوعات استان در دستورکار است

 رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان یزد نیز گفت: این خانه در سال ۹۷ برای ساماندهی رسانه ها ومطبوعات استان برنامه ها ی خاصی دارد و پایش خبرنگاران فعال استان را در دستور کار خود قرار داده ایم .

کاظم صادق پور افزود : همه مدیران استانی باید خانه مطبوعات را به رسمیت بشناسند و تمام نشست ها ی خبری  را با این خانه هماهنگ کنند  و این خانه تنها مرجع رسمی در فضای رسانه ای استان  می باشد و باید از طرف همه نهاد ها حمایت شود و امیدواریم شهرداری و شورای شهرهم دراین راه به حمایت ما ادامه بدهند و هدف ما برطرف کردن فضای مسمومی است که توسط برخی رسانه دراستان ایجاد شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.