ایلام- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: هدف ستاد هماهنگی خدمات سفر استان ایلام، ارائه بهترین خدمات به گردشگران نوروزی و تلاش برای ثبت سفری ماندگار برای گردشگران است.

هدف ستاد هماهنگی خدمات سفر ایلام ارائه بهترین خدمات به گردشگران نوروزی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عبدالمالک شنبه زاده در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان ایلام در محل سالن کنفرانس هتل زاگرس ایلام با بیان اینکه امروز ستاد اجرایی خدمات سفر استان به صورت رسمی برنامه های نوروز ۹۷ خود را آغاز می کند، اظهارداشت: در این ستاد دستگاه های ده گانه شامل شهرداری، پلیس راه و پلیس راهور، راهداری و حمل و نقل جاده ای، منابع طبیعی، محیط زیست، اورژانس، هلال احمر و ... حضور داشته و فعالیت رسمی خود را آغاز می کنند.

وی با اشاره به حضور مردم استان در دامان طبیعت و برپایی چادر در ایام نوروز، افزود: قصد داریم که در محل های سکونت مردم در ایام نوروز، برنامه های فرهنگی ویژه ای همچون اجرای موسیقی محلی و تئاتر طنز لحظات شادی را برای مردم فراهم کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از آمادگی هتل ها، مسافرخانه ها، خانه های روستایی بوم گردی و ... برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در استان خبرداد و تصریح کرد: امیدواریم در روزهای اندک باقی مانده نواقص موجود در این راستا برطرف شود.

عبدالمالک شنبه زاده با تأکید بر نظارت بر واحدهای اقامتی، گفت: تیم های گشت و بازرسی این اداره کل بر واحدهای اقامتی، هتل ها و مسافرخانه ها با هماهنگی دیگر دستگاه ها بر وضعیت بهداشتی، صنفی و ... به صورت مستمر نظارت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سامانه ۰۹۶۲۹ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارشات، شکایات، انتقادات و پیشنهادات مسافران نوروزی در سراسر کشور است، یادآورشد: این سامانه در سراسر کشور فعال بوده و ظرف ۲۴ ساعت به شکایات رسیدگی و پاسخگو خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.