شیراز- رئیس شورامی اسلامی شهرشیراز گفت: در توسعه زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی تمامی مناطق شهرستان شیراز را مورد توجه قرار داده و هیچ‌گونه تبعیضی برای اجرایی شدن قائل نیستیم.

در توسعه شهری هیچ تفاوتی میان مناطق قائل نیستیم

به گزارش قدس آنلاین احمدرضا دستغیب بعدازظهرامروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شورای اسلامی شهر شیراز دخالتی  در امور اجرایی شهرداری نداشته و نظارت سخت‌گیرانه را در دستور قرار داده‌ است.

وی  با اشاره به اینکه شورا در عزل و نصب مدیران و معاونان شهرداری نیز دخالتی نداشته و عملکرد آنان را مورد توجه قرار می‌دهد، افزود: اعضای شورای اسلامی نیز هنگام رای دادن به مصوبات مستقل عمل می‌کند و هرگز تحت تاثیر مسائل حاشیه‌ای قرار نمی‌گیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: در توسعه زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی تمامی مناطق شهرستان شیراز را مورد توجه قرار داده و هیچ‌گونه  تبعیضی برای  اجرایی شدن قائل نیستیم.

 وی  افزود: شورای اسلامی شهر شیراز در ۶ ماهه گذشته تاکنون ۳۲ نشست صحن علنی رسمی، ۱۱۱ مصوبه و ۸۵ بازدید اعضای کمیسیون  از مراکز مختلف داشته و در این راستا هر کمیسیون به طور میانگین  ۴۰ نشست داشته است.

دستغیب تصریح کرد: طرح باز آفرینی محور زند، انتخاب شهردار، تشکیل کمیسیون حقوق شهروندی، اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان به تیم‌های فوتبال  فجر و برق و نیز به ازای هر برد ۱۰ میلیون تومان به هر دو تیم و ۵۰ میلیون تومان به تیم فوتبال بانوان از دیگر مصوبات شورای اسلامی شهر شیراز است.  

وی بیان داشت: مستندسازی بافت‌های قدیمی شیراز، موافقت ۲ درصدی شهرداری برای خرید محصولات شرکت‌های دانش بنیان و نیز حمایت از پارک علم و فناوری از جمله فعالیت‌های این نهاد مردمی بوده‌ است.

رئیس شورای اسلامی شیراز در مورد انتقال کارخانه پشم شیشه این شهر نیز گفت: این کارخانه قدمت ۵۰ ساله دارد و هم اکنون با ۲۰۰ کارگر مشغول فعالیت است  و نیز  با خرید تجیهزات  و ۶۰۰ میلیون تومان فیلتر برای مقابله با  هرنوع آلایندگی زیست محیطی اقدام کرده‌است.

دستغیب ابراز داشت:  براساس برنامه مصوب هیات مدیره در قالب طرح توجیهی کارخانه پشم شیشه در سال ۱۳۹۸ درزمینی به مساحت  ۸۰ هزار مترمربع و با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی به منطقه ویژه اقتصادی منتقل می‌شود.

وی اظهار داشت: قبل از ورود به شورا عضو هیات مدیره کارخانه پشم شیشه بوده و بعد از ورود به خانه مردم  درخواست استعفا کرده‌ام که مورد موافقت قرار نگرفته است و برای خدمت بیشتر باز هم تقاضای برکناری از کارخانه را کرده‌ام.

منبع: فارس 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.