اهر- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر از توزیع ۱۲۰ بسته غذایی به مناسبت عید نوروز در بین خانواده‌های نیازمند زندانیان این شهرستان خبر داد.

توزیع۱۲۰بسته غذایی بین خانواده‌های زندانیان/آزادی۹۰زندانی درسال۹۶

به گزارش قدس آنلاین رحیم عبدالهی، ضمن تبریک فرارسیدن ایام سال نو اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر مانند سال‌های گذشته و به مناسبت حلول سال جدید و در راستای حمایت از خانواده زندانیان گرفتار در زندان اهر با حمایت و مشارکت‌های خیرین و مردم نیکوکار قدم‌های ارزشمندی در راستای تأمین نیازهای خانواده‌های نیازمند زندانی برداشته است.

وی افزود: هم‌زمان با فرارسیدن عید نوروز در بین خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان شهرستان اهر ۱۲۰ بسته غذایی توزیع شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر با اشاره به محتویات سبد غذایی توزیع‌شده در بین خانواده‌های نیازمند زندانیان، ادامه داد: بسته غذایی توزیع‌شده شامل ماکارونی، برنج، مرغ، چای، قند، روغن مایع، رب گوجه‌فرنگی بوده و ارزش ریالی هر بسته غذایی بیش از ۱۳۰ هزار تومان است.

حمایت‌های مادی و معنوی خیرین از خانواده های زندانیان

عبدالهی ضمن تقدیر از حمایت‌های مادی و معنوی خیرین، ابراز داشت: با توجه به این‌که خیرین همیشه یار و یاور انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر بوده‌اند ولی به‌منظور جلب رضایت پروردگار متعال و تأمین نیازهای خانواده‌های زندانیان منتظر مساعدت بیش‌ازپیش خیرین در انجمن حمایت زندانیان اهر هستیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجمن حمایت زندانیان اهر گفت: با تلاش‌های اعضای هیئت‌مدیره انجمن حمایت زندانیان اهر طی سال ۹۶ با پیگیری و برگزاری جشن گل‌ریزان و دعوت از خیرین در مناسبت‌های مختلف، گذشت شاکیان و کمک‌های ستاد دیه آذربایجان شرقی تعداد ۶۰ زندانی آزادشده و تعداد ۳۰ نفر دیگر از زندانیان نیز در آستانه سال نو مورد عفو و عنایت مقام معظم رهبری قرار گرفتند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر با ذکر اینکه طی امسال چهار مرتبه بسته‌های غذایی بین خانواده‌های نیازمند زندانیان توزیع‌شده عنوان داشت: با دستور رئیس قوه قضائیه و به‌منظور بهره‌مندی زندانیان از ایام عید در کنار خانواده‌ها، تعداد ۱۵۰ نفر از زندانیان مالی و واجد شرایط تا روز ۱۳ فروردین‌ماه به مدت ۱۵ روز از مرخصی برخوردار می‌شوند.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.