بجنورد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از شناسایی ۳۰۰ انشعاب غیرمتعارف فاضلاب در استان خبر داد و گفت: از نیمه دوم سال جاری این شرکت اقدام به شناسایی انشعابات غیرمجاز کرده و اکنون نیز بررسی ها در این خصوص ادامه دارد.

۳۰۰ انشعاب غیر متعارف فاضلاب در خراسان شمالی شناسایی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، غلامحسین ساقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهروندانی که دارای انشعابات غیرمتعارف هستند باید فاضلاب را پیش تصفیه و بعد آن فاضلاب را وارد شبکه فاضلاب کنند.

وی در ادامه با اشاره ظرفیت تصفیه فاضلاب های این استان گفت: اکنون ظرفیت تصفیه خانه های فاضلاب استان ۲۷ هزار و ۳۰۰ متر مکعب است که طی سال آینده به این ظرفیت  ۲۸ هزار و ۷۰۰ متر مکعب افزوده می شود.

این مسئول افزود:  تصفیه خانه های شیروان، اسفراین، آشخانه به ترتیب با ظرفیت ۱۲ هزار متر مکعب، هشت هزار متر مکعب و هشت هزار و ۷۰۰ متر مکعب در سال آینده وارد مدار  خواهند شد.

وی افزود: در حال حاضر ۲۰۰ هزار انشعاب فاضلاب در استان وجود دارد که هدف گذاری این شرکت برای سال اینده ۱۰ هزار انشعاب است.

ساقی در خصوص میزان مصرف آب در استان گفت: میزان مصرف آب در زمان معمولی  ۶۰۰ لیتر در ثانیه است ولی متاسفانه این رقم در اسفند ماه سال گذشته در بجنورد به ۱۴۰۰ لیتر درثانیه رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.