یزد - فرماندار شهرستان یزد گفت: بیش از ۲۶۰ مدرسه با ۳هزار کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان یزد تعیین شده و امید است تمام شرایط لازم برای اسکان مسافران نوروزی در استان یزد فراهم شود .

۲۶۰مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان یزد تعیین شده است

مصطفی سالاری درگفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت : شهر یزد در سال جاری به ثبت جهانی رسیده و نوروز امسال از اقصی نقاط کشور برای بازدید از این شهر به این  استان سفر می کنند و جلسات ستاد خدمات سفرازچند ماه گذشته با تشکیل کارگروه های تخصصی در دستور کار ما بوده و با اقدامات صورات گرفته امیدواریم بتوانیم میزبان مناسبی برا ی مسافران و گردشگران نوروزی شهرجهانی یزد باشیم .

وی افزود : آموزش و پرورش استان سهم بسزایی در اسکان مسافران نوروزی دارد و بنا به گزارش ها ی رسیده به دست ما ، تمهیدات لازم برای اسکان مدارس در نظر گرفته شده است.

سالاری تصریح کرد : با توجه به اینکه شهر یزد در سال جاری به ثبت جهانی رسیده امسال گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند و ما باید تمام امکانات خود را در این راه بسیج کرده و همه دستگاههای ستاد خدمات سفر نیز  باید از نهایت ظرفیت ها و پتانسیل های خود در این زمینه استفاده ببرند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.