اصفهان- بامداد امروز یک جوان ۲۹ ساله از دل چاه ۳۰ متری به طرز معجزه آسایی توسط آتش نشانان از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

نجات معجزه آسای جوان ۲۹  ساله از دل چاه ۳۰ متری توسط آتش نشانان

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: مقارن ساعت ۰۰:۱۰ بامداد یکشنبه با اعلام خبر سقوط کارگر جوان ۲۹  ساله در چاه واقع در یک کارواش به سامانه ۱۲۵ بلافاصله امدادگران ایستگاه ۱۰ سازمان و به همراه افسر کشیک وقت راهی محل حادثه واقع در خیابان بهارستان غربی اصفهان شدند و در کمتراز ۴ دقیقه به محل رسیدند.

محمد شریعتی افزود: پس از رسیدن اکیپ به محل که با کاربری کارواش مورد استفاده قرار گرفته بود، شاهد سقوط کارگر جوان ۲۹  ساله داخل چاه به عمق ۳۰ متری بودند که بلافاصله با استفاده از بروزترین تجهیزات امداد و نجات چاه نسبت به برپایی کارگاه عملیاتی اقدام و با فرود یکی از پرسنل عملیاتی به داخل چاه در کمترین زمان ممکن نسبت به بالاکشی شخص مذکور اقدام و مورد رفع خطر شد.

وی با بیان اینکه با حضور به موقع و رشادت آتش نشانان در نیمه شب و در سرمای شدید و با وجود ارتفاع سه متری آب درون این چاه آبی بلافاصله شخص مذکور به بالا انتقال داده شد، تصریح کرد: در حال حاضر حال عمومی این جوان مطلوب می باشد و در اثر سقوط تنها از ناحیه پای چپ دچار آسیب دیدگی شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان پیشگیری این سازمان تحت بررسی می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.