یزد- توزیع ۱۱۰۰تن میوه به همراه ۵۵۰ تن مرغ منجمد،۳۰تن گوشت گوساله منجمد و برنج جهت رفاه حال مردم استان یزد در مراکز عرضه مستقیم آغاز شد.

توزیع میوه شب عید و اقلام پروتئینی در استان یزد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، رئیس این سازمان با اشاره به این مطلب اظهار داشت: میزان ۹۰۰تن پرتقال والنسیای جیرفت با قیمت هرکیلو ۲۵هزار ریال و ۲۰۰تن سیب زرد و قرمز اشنویه از قرار هرکیلو ۲۰هزاریال از طریق ۹۵مرکز عرضه در شهر یزد و ۸۷ مرکز عرضه در سطح شهرستانهای دیگر استان یزد توزیع می شود.

سیدجمال سجادی پور با بیان اینکه مراکز عرضه تنظیم بازار با بنرهای یکسان مشخص گردیده اند خاطرنشان ساخت: مردم استان می توانند هرگونه شکایات و انتقاد و یا نظری پیرامون روند عرضه محصولات با شماره تلفن ۱۲۴ مطرح نمایند تا رسیدگی لازم صورت گیرد.

وی همچنین از توزیع ۵۵۰ تن مرغ منجمد دراستان یزد خبر داد و افزود : این میزان مرغ نیز با کیلویی ۶۲ هزارریال به دست مصرف کننده می رسد.

سجادی پور همچنین یاد آور شد: برای نیاز مردم استان یزد درایام عید نوروز بیش از۳۰تن گوشت گوساله منجمد با قیمت هر کیلویی ۲۳۵هزارریال و همچنین مقداری برنج مورد نیاز مردم در انبار ذخیره شده که بتدریج توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد تصریح کرد: استان یزد با دارا بودن ۹۶۵ واحد مرغداری به ظرفیت ۱۲میلیون و ۵۰۰هزار قطعه جوجه ریزی در هر دوره یکی از استان های پیشرو در پرورش مرغ گوشتی در کشور است که دراین زمینه ۵۴ درصد گوشت مرغ ، مازاد بر نیاز استان به سایر استان ها کشور صادر می شود.

سجادی پور بابیان اینکه ظرفیت تولید تخم مرغ این استان ۶۵ تن در روز است یادآور شد این میزان از ۳۵ واحد تولیدی پرورش مرغ تخم گذار دراستان تولید می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.