شهرکرد- به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از فعالان رسانه و اصحاب مطبوعات که در برگزاری آئین های انقلابی و ملی نقشی مهم و تاثیر گذار داشتند تجلیل بعمل آمد.

تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه مراسمات و بزرگداشت های انقلابی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، آئین تجلیل از خبرنگاران برتر و فعال در حوزه مراسمات و بزرگداشت های انقلابی ظهر روز یکشنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد،علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و جمع کثیری از فعالان رسانه و اصحاب مطبوعات در محل دفتر نماینده ولی فقیه  در استان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علی گرجی ضمن گزارشی از فعالیت های یکساله شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وظایف این نهاد را بسیار ارزشمند و پیچیده عنوان کرد که باید مراسمات دقیق و هماهنگ و در کمال امنیت و آرامش برگزار شود.

وی به راهپیمایی های روز قدس،۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمن و دیگر مراسمات انقلابی اشاره کرد که بحمدالله با هماهنگی نهادهای مرتبط فرهنگی، امنیتی و انتظامی در نهایت شکوه و حضور گسترده مردم انقلابی سراسر استان به خوبی برگزار شد و برگ زرینی را در کارنامه انقلابی مردم استان به جای گذاشت.

در ادامه گرجی با تشکر از فعالان رسانه ای و اصحاب مطبوعات تصریح کرد: مطبوعات و فعالان رسانه ای نقش عظیمی در پررنگ کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته که به خوبی با پوشش این مراسمات توانستند نقش مهم و سرنوشت سازی در منعکس کردن آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ایفاء نمایند.

گرجی تأکید کرد: بنده به سهم خود از زحمات یکساله خبرنگاران سختکوش و فعال تشکر نموده و امیدواریم بتوانیم در روشن کردن اهداف و آرمان های بلند انقلاب مفید به فایده و تأثیرگذار باشیم.

در ادامه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با تجلیل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از خدمات چند ساله این نهاد انقلابی تجلیل و شورای هماهنگی را یکی از نهادهای انقلابی و بسیار فعال استان برشمرد که به خوبی توانسته است مراسمات انقلابی ، اسلامی و ملی را برگزار نماید.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در ادامه خاطر نشان ساخت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توانسته است با برگزاری و هماهنگی های مختلف آئین های پرشکوه انقلاب اسلامی سهمی مهم و عمده در پر رنگ کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته باشد و ما امیدواریم این همت و عزم بلند همیشه مستمر و مداوم باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان در خاتمه با تجلیل از خبرنگاران عرصه فرهنگ و انقلاب اسلامی، خبرنگاران را سربازان جنگ نرم برشمرد که توانسته اند در انعکاس مراسمات و مناسبت های مختلف به خوبی نقش خودشان را ایفاء نموده و در این راه هیچ توقع و چشمداشتی نداشته اند.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم توسط حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام و علی گرجی از خبرنگاران و اصحاب رسانه که در حوزه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقشی فعال و پررنگ داشته اند با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل بعمل آٖمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.