کرج - رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری یک باند ۵ نفره سرقت از مغازه و تجهیزات داخل خودرو در استان البرز خبر داد.

انهدام باند ۵ نفره سارقین مغازه در کرج وفردیس

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ جواد صفایی صبح امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان کرج و فردیس این مهم به دستور فرمانده نیروی انتظامی استان البرز در دستور کار کارآگاهان و اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات لازم پلیس اعضای باندی را شناسایی کرد که ساکن شهرستان های شهریار و اسلامشهر بوده  و در این راستا با سرقت خودروهای تیزرو مثل ماکسیما در سایر نقاط شهرستان کرج و فردیس اقدام به سرقت مغازه ها می کردند.

سرهنگ صفایی با اشاره به اقدامات انجام شده، گفت: این سرقت در پایان هفته گذشته رخ داد و اعضای باند ۵ نفره مورد شناسایی قرار گرفته  و در ۳ عملیات جداگانه در شهرستان های اسلامشهر و شهریار دستگیر شدند.

 وی در ادامه گفت:  از مخفیگاه متهمین مقادیر زیادی تجهیزات خودرو و وسایل مغازه های مورد سرقت واقع شده کشف و ضبط شد

سرهنگ صفایی با بیان اینکه اعضای باند پس از دستگیری به دهها فقره سرقت مغازه و وسایل داخل خودرو اعتراف کردند، افزود: با قرار صادره جهت تکمیل تحقیقات، این افراد در اختیار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت تا سایر جرائم ارتکابی در این دو شهرستان کشف شود.

رییس پلیس آگاهی استان البرز در پایان با بیان اینکه ۳ نفر از این باند ۵ نفره دارای سابقه کیفری می باشند گفت: ۷ نفر از مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفتند  و در این راستا مالباختگان دیگر نیز می توانند  برای پیگیری اموال سرقت رفته خود به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.