تربت جام ـ شهردار تربت جام با اشاره به اینکه خبرنگاران در اشاعه خبر رعایت انصاف داشته باشند گفت: تخریب با انتقاد متفاوت است و خبرنگاران با راهکارهای مناسب می توانند در توسعه شهر کمک کنند.

خبرنگاران در اشاعه خبر رعایت انصاف را داشته باشند

علی حسینی که ظهر امروز در شهرداری تربت جام حضور داشت به خبرنگار قدس آنلاین گفت: شهرداری تربت جام به انتقادات سازنده توجه جدی خواهد داشت و ضرورت دارد خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین در این زمینه در سال ۹۷ همکاری تنگاتنگی با شهرداری داشته باشند تا فضای خدمت رسانی به مردم مشهود باشد و روحیه نشاط و شادابی  همراه با امید به شهروندان انتقال یابد.

خدمات قابل قبولی برای شهروندان ارائه می کنیم

 شهردارتربت جام از حضور۴ ماه خود در شهرداری تربت جام دفاع کرد و گفت: طی این چند ماه توانسته ایم خدمات قابل قبولی در زمینه های عمرانی، خدماتی و فرهنگی به شهر تربت جام ارائه کنیم و برای آبادانی شهر تربت جام تلاش مضاعف خواهیم کرد تا کاستی ها را به حداقل برسانیم.

شهردار تربت جام همچنین به تغییرات در عرصه مدیریتی و فضای فیزیکی شهرداری تربت جام اشاره کرد و افزود: توجه به چارت مدیریتی شهرداری تربت جام می تواند به بهبود عملکرد و رضایت شهروندان منجر شود که در حال حاضر چارت مدیریتی سه معاونت تعریف شده است تا به عملکرد شهرداری بیشتر توجه شود و این تغییرات باعث شد تا برخی فضاهای فیزیکی  در محل شهرداری متناسب با چارت سازمانی انجام شود.

 حسینی به رسانه های محلی تربت جام توصیه کرد: برای تولید خبر و محتوا رعایت انصاف را انجام دهند و تنها با اطلاعات غلط افکار عمومی را منحرف نکنند.شهرداری هم هر تغییراتی را با نظر کارشناسی و اصولی انجام می دهد نه براساس سلیقه.

وی گفت: تغییرات محل دفتر شهرداری تربت جام عملا ۵ فضا ایجاد کرده است و هیچگونه تشریفاتی به همراه نداشته است. شهرداری تربت جام برای صرفه جویی در هرینه ها اقدام به ساخت یک سوئیت کرده است تا بتواند از مهمانان استانی و کشوری که از این شهرستان بازدید می کنند پذیرایی کنند و شهرداری هزینه اضافه نداشته باشد.

بهار ۹۷ درتربت جام متفاوت خواهد بود

حسینی همچنین آمادگی تربت جام در بهار ۹۷ را متفاوت ارزیابی کرد و گفت: برای المان های نوروزی از دی ماه فراخون داده شد و در حال حاضر این المان ها متناسب با فرهنگ مردم منطقه آماده ودر حال نصب است و از المان های سال های قبل هم به صورت بازسازی شده استفاده خواهد شد تا در هزینه های موجود شهرداری صرفه جویی لازم به عمل آید.

 وی تصریح کرد: شهرداری برای معرفی شهرستان بسته ای فرهنگی در نظر گرفته است که درایام نوروز در بین مسافران توزیع می شود.             

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.