معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران از تایید مصوبه شورای شهر تهران در رابطه با افزایش قیمت بلیط مترو خبر داد و گفت: فرمانداری تهران با مصوبه افزایش قیمت بلیط مترو خط فرودگاه امام(ره) تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان نیز موافقت کرد.

تازه‌ترین جزئیات از افزایش قیمت بلیط متروی تهران و حومه

به گزارش قدس آنلاین، غلامحسین آرام درباره مصوبه شورای اسلامی شهر تهران برای افزایش قیمت بلیط مترو اظهار کرد: کلیات مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص افزایش قیمت بلیط مترو مورد تایید قرار گرفت و تنها یک بند مورد اعتراض واقع شد.

وی با بیان اینکه تایید این مصوبه به دلیل حمایت از مترو و رند شدن قیمت انجام گرفت، توضیح داد: با توجه به مصوبه شورای شهر و تایید فرمانداری تهران، قیمت بلیط تک سفره از ۸۰۰ تومان به یک هزار تومان افزایش می‌یابد.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران تصریح کرد: فرمانداری تهران با مصوبه افزایش قیمت بلیط مترو خط فرودگاه امام(ره) تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان نیز موافقت کرد.

آرام به اعتراض فرمانداری تهران نسبت به یکی از بندهای مصوبه افزایش قیمت بلیط مترو اشاره کرد و گفت: با بند مربوطه به افزایش قیمت بلیط قطارهای حومه به سمت تهران مخالفت شد؛ شورای شهر تاکید داشت که قیمت بلیط‌های این مسیر نیز به یک هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یابد اما ما تاکید کرده‌ایم که قیمت بلیط این مسیر هم باید یک هزار تومان باشد.

وی تصریح کرد: افزایش قیمت بلیط‌های تک سفره تا سقف یک هزار تومان فقط مشمول بلیط‌های کاغذی است و قیمت کارت بلیط‌ها به این میزان افزایش نمی‌یابد.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران اظهار کرد: برای دارندگان کارت بلیط تخفیف‌های ۶۶ درصدی گرفته شده که البته این موضوع نیز بستگی به تعداد سفرهای مسافران دارد؛ دارندگان کارت بلیط مترو حتی اگر بلندترین مسیر را طی کنند نیز حدود ۸۰۰ تومان کرایه می‌پردازند.

آرام تصریح کرد: مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در صورت اصلاح اعتراض فرمانداری، از تاریخ یکم اردیبهشت ماه سال ۹۷ اجرایی می‌شود؛ در مورد افزایش قیمت کرایه‌های سایر حمل‌ونقل‌های عمومی نیز مصوبه‌ای به فرمانداری ارسال نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.