تربت جام - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت‌جام  از اجرای نمایش آیینی و دینی النواویس خبر داد و گفت: این نمایش برداشتی آزاد و ذهنی از واقعه و حماسه کربلا است که بازیگران به زیبایی با تلفیق هنر و ورزش به روایت برش‌هایی از وقایع نهضت امام حسین (ع) پرداخته‌اند.

اجرای نمایش آئینی و دینی در تربت‌جام

نعمت الله فیاض در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین  گفت: داود عظیمی، خلیل یوسفی، رسول محمدنیا، ساناز هاشمی و احمد درویش رحیمی ازجمله بازیگران این نمایش هستند.
وی گفت: حجت‌الاسلام طاهری، امام‌جمعه شهرستان به‌عنوان مشاور دینی و مذهبی متن و اجرای این نمایش را همراهی کرده است و این نمایش بعد از تمرین‌های زیادی که هنرمندان این گروه داشتند، از پنجشنبه ۲۴ اسفندماه به مدت ۴ شب به روی صحنه رفت. 
وی با اشاره به نقش تأثیرگذار هنر و هنرمندان متعهد بر جامعه بیان کرد: هنرمندان متعهد این نمایش، بازگو کردن حماسه کربلا به زبان هنر و گسترش فرهنگ عاشورا را هدف اصلی کار نمایش النواویس می‌دانند.
این مقام مسئول با تأکید بر تولید آثار ارزشی و فاخر توسط هنرمندان متعهد گفت: امیدواریم این قبیل آثار و توجه به مسائل دینی و ارزشی با حمایت این اداره و سایر دستگاه‌ها توسعه یابد.
فیاض در پایان از همکاری و حمایت مرکز نگهداری معلولین ذهنی وحدت جام این شهرستان تقدیر و تشکر کرد و افزود: از عموم مردم دعوت می‌شود برای تماشای این نمایش زیبا هر شب ساعت ۱۸  به  سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت‌جام مراجعه کنند.
نمایش آئینی و دینی النواویس با حماسه کربلا به نویسندگی و کارگردانی اشکان حیدری از پنجشنبه ۲۴ اسفند به مدت ۴ شب در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت‌جام اجرا می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.