سرپرست باشگاه پرسپولیس ضمن تشریح برنامه های آینده این باشگاه به برخی ابهامات پاسخ داد.

جزئیات برنامه های آینده پرسپولیس/ واکنش به جدایی کریم باقری و مذاکراه با مهاجم استقلال

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا گرشاسبی در گفتگو با مهر بار دیگر در خصوص حاشیه هایی که پیرامون جدایی چند بازیکن اصلی این تیم در پایان هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر به گوش می رسد صحبت کرد و خبر از تمهیدات ویژه این باشگاه برای رفع محرومیت از حضور در نقل و انتقالات فصل آینده داد. سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره برخی صحبت هایی که علیه او در کانال های هواداری منتسب به چند بوقچی می شود نیز اظهار گلایه کرد که مشروح آن را در پی می خوانید:

همه کار می‌کنم تا عذاب وجدان نگیرم!
گرشاسبی در خصوص اینکه چرا باز هم شخصا می خواهد برای لغو محرومیت باشگاه پرسپولیس اقدام کند و مسئولیت های حقوقی را خودش بر عهده می گیرد گفت: اینطور نیست که بخواهم همه چیز را یک تنه انجام بدهم. اتفاقا عملکرد باشگاه نشان می دهد کارهای گروهی را انجام می دهیم و واحدهای متخلف اداری باشگاه نیز بسیار فعال هستند. اما در همین موضوع خاص، معتقدم باید این رای غیرمنصفانه شکسته شود تا بتوانیم از تمام ابزار برای موفقیت پرسپولیس بهره بگیریم. برایم همواره نام باشگاه مهم است. باید رو به جلو حرکت کنیم و بتوانیم به اهداف خاص خودمان هم برسیم. می خواهیم محرومیت را برداریم و اصلا دوست ندارم بعدا دچار عذاب وجدان شوم. کارهای حقوقی ویژه ای را پیگیری می کنیم تا محرومیت پرسپولیس لغو شود.

هدایت شده، تیم را تخریب می کنند
وی در خصوص انتشار جمله هایی علیه سبک مدیریتی او در کانال های منتسب به بعضی از بوقچی های باشگاه، اظهار داشت: نمی دانم چه کسانی این فضاها را مدیریت می کنند. اما خیلی خوب می‌دانم تمام این حمله هایی که می شود هدایت شده است. آنها می خواهند جو آرام و با ثبات تیم را خراب کنند. روزهای خیلی سختی داشتیم اما می دانیم که حالا در شرایط آرمانی به اردو می رویم و جو حاکم بر باشگاه هم بسیار آرام است. با برخی صحبت های تخریبی نیز خسته نمی شوم. آنها که گرشاسبی را می شناسند می دانند نقدپذیر است اما باید آداب نقد هم رعایت شود. من نمی دانم یک مدیر و مربی باید چکار کنند که یک تیم خوشحال شود؟ همه کار کرده ایم تا برند پرسپولیس در ایران و آسیا بدرخشد اما برخی ها هنوز دنبال مطرح کردن مسائل بی پایه و اساس هستند.

تا روزی که هستم پای آرمان‌هایم می ایستم
سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره شایعه حضور نفر پنجم در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و احتمال برکناری اش از این سمت تصریح کرد: در اولین کنفرانس مطبوعاتی ام گفتم که هرگز به میز عادت نمی کنم. چون هر آمدنی رفتنی به همراه دارد. حالا هم می گویم تا روزی که در پرسپولیس باشم تمام توان خود را برای موفقیت باشگاه قائل می شوم. پای آرمان ها و خواسته های هواداران و خودم هم می ایستم. باید به تک تک خواسته های به حق هواداران برسیم.

وحید امیری و مابقی را نگه می داریم
گرشاسبی در خصوص مذاکره‌اش با بازیکنان ملی پوش پرسپولیس برای تمدید قراردادهایشان گفت: بله! همینطور است که می گویید. صحبت هایی انجام شده است. نه تنها با وحید امیری بلکه با تمام بازیکنان تیم که مدنظر برانکو ایونکوویچ است تمدید خواهیم کرد. بابت این موضوع نگرانی وجود ندارد.

یادم نیست تیام را خواسته باشیم
سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد مامه تیام قبل از حضور در استقلال به پرسپولیس پیشنهاد شده بود و باشگاه در زمان مدیریت علی اکبر طاهری با این درخواست مخالفت کرده است؟ تصریح کرد: چنین مبحثی مطرح نبوده است. تیام را نمی خواستیم. اگر هم اسمش عنوان شده باشد واقعا حضور ذهن ندارم. موضوع با اهمیتی که در باشگاه وجود دارد این است که تمام مسائل فنی، مربوط به کادرفنی تیم و شخص آقای برانکو است.

برانکو دستیار جدید نخواسته است
وی در خصوص شایعه قهر و خروج کریم باقری از کادرفنی سرخپوشان پایتخت و حضور یک مربی کروات دیگر در جمع دستیاران برانکو تصریح کرد: آقای باقری یکی از مفاخر فوتبال ملی و باشگاه پرسپولیس است. کاملا هم هماهنگ است و چنین مسائلی در تیم مطرح نیست. آقای برانکو هم درخواست حضور فرد جدید در کادرفنی پرسپولیس نداده است و دستیار نمی خواهد.

مشکلات مالی همیشگی است اما قابل حل است
گرشاسبی درباره اینکه مشکلات مالی پرسپولیس همیشگی است افزود: همیشه با انواع و اقسام بی پولی ها روبرو بوده ایم. اما باید بگویم در فصل جاری سعی داشته ایم یکی از منظم ترین پرداختی ها را به بازیکنانمان داشته باشیم و کمبودها را نیز رفع و رجوع کنیم. مسائل مالی را با توجه به تدابیری که اندیشیده ایم حل و فصل خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.