مدیرعامل باشگاه نفت تهران به حکمی که دروازه بان فعلی پرسپولیس گرفته است واکنش نشان داد.

واکنش مالک باشگاه نفت به حکم توقیف اموال توسط دروازه‌بان پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، مسعود سمیعی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص حکم تصرف اموال باشگاه نفت تهران که توسط علیرضا بیرانوند دریافت شده گفت: ما هم روز گذشته از طریق رسانه‌ها متوجه شدیم این اتفاق افتاده است. این مسئله را به بخش حقوقی باشگاه نفت سپردیم تا آنها پیگیر این مسائل شوند.البته در آستانه تعطیلات عید نوروز است و کارها کمی فشرده شده اما به بخش حقوقی سپرده‌ایم تا همه کارها از طریق قانونی انجام شود.

وی درباره اینکه به جز بیرانوند باشگاه نفت طلبکاران زیادی دارد، افزود: لیست طلبکاران را مشخص کرده‌ایم و با آنها در مذاکره هستیم البته به دلیل اینکه در نزدیکی تعطیلات عید نوروز قرار داریم فشردگی کارها زیاد شده و کارهای عقب افتاده زیاد داریم اما یک کارگروه مشخص کردند که تا این لحظه با حدود 30 نفر صحبت کرده‌اند و رقم طلب آنها مشخص شده است. در یک بازه زمانی طلب طلبکاران را خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران درباره اینکه سند مالکیت این باشگاه به نام شرکت تهران کاررسا صادر شده یا نه،‌ افزود: کارهای بحث مالکیت ما در باشگاه نفت هم در حال انجام شدن است. مقدمات این کار انجام شده و یکسری امضا باقی مانده است که امیدواریم تا پایان تعطیلات نوروز این کار هم انجام شود.

سمیعی در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه‌ای برای تمدید قرارداد با هومن افاضلی سرمربی تیم نفت، دارید یا خیر، گفت: با توجه به عملکرد خوب کادر فنی و به دلیل رضایتی که از آقای افاضلی داریم برنامه ما برای ادامه همکاری با او صد در صد است. او کادر فنی‌اش نتایجی کسب کردند که باعث رضایتمندی شده و هومن افاضلی گزینه اول ما برای تمدید قرارداد در فصل آینده خواهد بود.

وی درباره اینکه برنامه‌های نفت در فصل آینده چه خواهد بود، ادامه داد: برنامه‌های خوب و زیادی برای فصل آینده داریم اما اجازه بدهید ابتدا این فصل را به پایان برسانیم و بعد درباره برنامه‌های فصل آینده صحبت خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.