رشت_ مدیرکل کانون گیلان از اجرای طرح «عیدانه کتاب» هم‌زمان با ایام نوروز سال ۱۳۹۷ در استان خبرداد. 

طرح نوروزی «عیدانه کتاب» در گیلان اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، اسفندیار ضیائی با اعلام این خبر اظهارداشت: نهادینه‌سازی فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی و هم‌چنین ایجاد بسترهای مناسب برای بهره‌گیری کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری کانون، از اهداف اجرای این طرح محسوب‌می شود.

مدیر کل کانون گیلان در ادامه سیاست‌های ابلاغی آموزش و پرورش مبنی بر فراهم‌سازی زمینه‌ مطالعه    غیر درسی از سوی دانش‌آموزان را خاطرنشان‌کرد و از امانت کتاب و ارایه‌ی فعالیت‌هایی چون: قصه‌گویی، شعرخوانی، کاردستی، نقاشی و داستان‌نویسی  به کودکان و نوجوانان در ایام نوروز خبرداد.

ضیائی برهمین اساس به فعالیت مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ کانون رشت از ساعت ۹ تا ۱۷ روزهای سوم تا دوازدهم فرودین سال ۹۷ اشاره‌کرد و افزود: کتاب‌خانه سیار روستایی بندر آستارا نیز سیزدهم فروردین ماه و هم‌زمان با «روز طبیعت» در سطح این شهر به ارایه‌ی خدمات فرهنگی به هم‌استانی‌ها و مسافران نوروزی خواهدپرداخت.

این مسوول استانی درهمین ارتباط ظرفیت‌های استان و موهبت‌های طبیعی آن را در جذب گردش‌گر گسترده توصیف‌کرد وضمن قدردانی از تلاش‌های مربیان کانون، ابزار امیدواری‌کرد اجرای این طرح جایگزین مناسبی برای تکالیف درسی دانش‌آموزان در ایام نوروز باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.