زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با برنامه ریزی های به عمل آمده و تعامل دستگاههای متولی ، سیستان و بلوچستان آمادگی کامل برای استقبال از مهمانان نوروزی را دارد.

آمادگی کامل استان برای استقبال از مهمانان نوروزی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، سید دانیال محبی در جلسه ستاد ساماندهی خدمات سفر استان که صبح امروز در استانداری برگزار شد از آمادگی کامل همه دستگاههای خدماتی ، رفاهی، پزشکی و امنیتی برای استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد.

وی افزود : در طول تعطیلات نوروز برنامه ها و جشن های متنوع فرهنگی ، ورزشی و محلی متناسب به فرهنگ و آداب و رسوم استان برگزار می شود.

استاندار با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان از ظرفیت های منحصر به فرد گردشگری برخوردار است ، اهتمام برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و مسافران نوروزی را مورد تاکید قرار داد.

محبی با تاکید بر نظارت دقیق و مستمر بر فعالیت اصناف ، مراکز خدماتی و اقامتی جایگاههای عرضه سوخت و فروشگاه ها ؛ آمادگی کامل بیمارستان ها و مراکز فوریت های پزشکی ، گروه های امدادی را خواستار شد. وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان از فرهنگ غنی و آداب و رسوم منحصر به فرد برخوردار است ، ادامه داد: دستگاههای فرهنگی باید با هم افزایی در حوزه فرهنگی استان ، فرهنگ اصیل و آداب و رسوم مردم استان را معرفی نمایند و از همه ظرفیت ها در این مسیر بهره ببرند.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تکریم ارباب رجوع ، تصریح کرد: پیگیری و رفع مشکلات مردم با خوش رویی را مورد تاکید قرار داد و پرهیز از هرگونه رفتارهای طلبکارانه را خواستار شد. محبی همچنین از صدا و سیما و رسانه ها خواست برای معرفی چهره واقعی و ظرفیت ها و توانمندیهای استان تلاش کنند.

جلال زایی سرپرست میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان هم در این جلسه از برگزاری چندین جشنواره و برنامه متنوع فرهنگی در استان خبر داد.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان هم از استقرار ۴۴۸ تیم انتظامی در سطح استان برای تامین نظم و انضباط اجتماعی و کنترل های ترافیکی خبر داد.

رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هم با اشاره به اینکه در ۳۳ نقطه از استان ایستگاه اضطراری امدادی برپا شده است، گفت: نیروهای امدادی هلال احمر در سطح استان در آماده باش کامل برای حضور و عکس العمل به موقع در حوادث به سر می برند.

راشدی رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان نیز از آمادگی کامل بیمارستان ها ، مراکز فوریت های پزشکی و داروخانه های شبانه روزی خبر داد و گفت: ۱۶۵ مرکز درمان روستایی و ۴۲ مرکز تسهیلات زایمان در سطح استان در طول تعطیلات نوروزی فعال هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.