مشهد- سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از امدادرسانی به ۷ حادثه در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: هلال احمر به ۲۴ مصدوم این حوادث امدادرسانی کرد.

امدادرسانی هلال احمر به ۲۴ مصدوم حوادث خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، مجتبی محمودی اظهار کرد: اولین حادثه در ساعت ۱۱ روز یکشنبه ۲۷ اسفندماه در کیلومتر ۲۵ محور نیشابور- سبزوار رخ داد که در آن یک دستگاه اتوبوس راهیان نور خانوادگی از مقصد مشهد به خوزستان از جاده منحرف شده و با دکل فشار قوی برق برخورد کرد.

وی با اشاره به مصدومیت ۳۰ نفر از مسافران اتوبوس گفت: ۱۰ نفر از مصدومان سرپایی و در محل درمان شده و ۶ نفر از مصدومان این حادثه توسط جمعیت هلال احمر به بیمارستان ۲۲ بهمن و حکیم نیشابور منتقل شدند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی دومین حادثه ۲۴ ساعت گذشته را ساعت ۱۲ و ۳ دقیقه روز گذشته اعلام کرد که در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پراید و یک دستگاه خودرو «ال. ۹۰» در کیلومتر ۵۰ محور تربت حیدریه- گناباد برخورد کرد و افزود: ۸ سرنشین این دو خودرو مصدوم شدند که یک نفر از مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی با اشاره به واژگونی کامیون تریلر و سقوط به داخل پل به عنوان سومین حادثه روز گذشته در ساعت ۱۳ و ۳۷ دقیقه بیان کرد: در این حادثه که در کیلومتر ۲۷ محور رشتخوار- تربت حیدریه رخ داد راننده کامیون دچار حادثه شد که توسط عوامل امدادی رهاسازی و تحویل نیروهای اورژانس شد.

محمودی از واژگونی خودروی سواری «ال. ۹۰» در ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه روز گذشته در کیلومتر ۱۷۰ محور شاهرود- سبزوار خبر داد و خاطرنشان کرد: ۴ سرنشین این خودرو مصدوم شدند که ۲ نفر از آن ها توسط عوامل امدادی هلال احمر به بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.

وی پنجمین حادثه ۲۴ ساعت گذشته را برخورد ۴ دستگاه خودروی سواری ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه در کیلومتر ۸۵ محور تربت حیدریه- مشهد عنوان و اظهار کرد: در این حادثه ۱۶ نفر آسیب دیدند که یکی از سرنشینان در خودرو محبوس شد و عملیات رهاسازی برای وی صورت گرفت.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از آبگرفتگی یک باب منزل روستایی در روستای صفی آباد تربت جام خبر داد که در این حادثه امدادگران هلال احمر آب منزل مسکونی را تخلیه و به ۵ ساکن آن امدادرسانی شد.

وی گفت: آخرین حادثه مربوط به برخورد یک دستگاه پژو سواری ۴۰۵ با هیوندا ورنا در ساعت ۸ و ۵ دقیقه امروز دوشنبه بود که در کیلومتر ۱۰۳ محور سبزوار- شاهرود رخ داد.

محمودی ادامه داد: در این حادثه ۲ نفر مصدوم شدند که توسط نیروهای جمعیت هلال احمر به بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.