کرج- در حالی که تنها چند ماه از فعالیت محمد علی نجفی به عنوان ششمین استاندار البرز می گذرد اما به نظر می رسد وی به خوبی پی به ظرفیت بالای رسانه برای پیشبرد برنامه هایش برده و از این ابزار برای معرفی البرز و ایجاد هم افزایی بیشتر در آن بهره می برد.

استانداری پرکار که ظرفیت رسانه را می شناسد

قدس آنلاین- گروه استان ها- مجتبی علی مردانی: حضور محمد علی نجفی در مسئولیت استانداری البرز را می توان نقطه عطفی در فعالیت های بالاترین نهاد مدیریتی استان البرز تلقی کرد.

نجفی پس از گذر از دوران پرکار استانداری گیلان به استانی قدم گذاشت که کمتر از یک دهه از عمر آن می گذرد اما همچنان آثار مدیریت شهرستانی و تفکرات نشات گرفته از آن به خوبی در جای جایش نمایان است.

نجفی در بدو ورود خود به البرز به این آگاهی ونتیجه رسید که برای موفقیت در استان البرز بیش از همه باید یک مدیر اجرایی باشد تا سیاسی و برای نیل به این هدف هم انرژی مضاعفی بگذارد و هم حلقه وصلی میان استان و مسئولان کشوری باشد.

آنچه در ورای عملکرد این استاندار در ماه های اخیر به خوبی نمایان است حرکت در مسیری است که منجر به حل مشکلات ریشه ای البرز شود و صد البته کم توجهی مسئولان کشوری را به این استان در سالهای اخیر جبران کند.

نجفی در اندک روزهای حضورش در البرز کمتر آرامش وسکون به خود دیده و هر روز شاهد برگزاری جلسات مختلف استانی، بازدید از مراکز صنعتی و تولیدی و صد البته جلسات مختلف با وزرای کابینه و مدیران ملی بوده ایم.

این استاندار غیربومی با انگیزه ای بالا به استانی آمده که تشنه کارو توجه است وشاید با علم به این خلاء تلاش دارد نام خود را در این استان به عنوان یک سردار سازندگی ماندگار کند.

اما آنچه کار این استاندار را در ماه های اخیر به شکل محسوسی در اذهان مردم و اقشار مختلف مردم بارز و نمایان کرده است رسانه شناسی و بهره گیری از این ظرفیت بی بدیل در جای جای فعالیت هایش است.

نجفی توانسته با بهره گیری از تیمی مجرب در بدنه روابط عمومی خود پوشش برنامه ها و انتشار اخبار را به بهترین نحو ممکن  وبا کیفیتی خوب رقم بزند.

در عین حال این مدیر از تمام ظرفیت رسانه ای موجود وممکن برای انعکاس تلاش ها، ظرفیت ها و البته نیازهای البرز استفاده کرده است و ماحصل این نگاه حجم وسیعی از اخبار مکتوب وگفتگوهای رادیویی وتلویزیونی در دو ماه اخیر با موضوع البرز بوده است.

استاندار البرز در هفته های اخیر علاوه بر حضور چندین باره در برنامه های خبری شبکه استانی البرز میهمان دو برنامه پرمخاطب در شبکه اول رسانه ملی بوده که شاید به جرات بتوان گفت در میان استانداران سراسر کشور کم نظیر باشد.

نجفی در تمام این برنامه ها و نشست های رسانه ای علاوه بر پرداختن به کمبودها ومشکلات استان نوپای البرز به شکلی جذاب ظرفیت های موجود در استان همسایه پایتخت را نیز تبیین کرده است و در تلاش است نگاه ها به البرز از یک استان خوابگاهی ومسیر عبوری دیگر استان ها را به استانی با هویت و غنی تغییر دهد.

اینکه مجموع تلاش ها و دوندگی های نماینده عالی دولت در استان البرز تا چه حد به ثمر برسد و چه میزان توسعه وآبادانی این استان را در پی داشته باشد را نمی دانیم وقطعا عوامل مختلفی در آن دخیل است اما واقعیت آن است که این روزها البرز بهتر از هر زمانی در سطح ملی دیده می شود و این اتفاق فرخنده را باید به فال نیک گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.