رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام خبر آغاز سفرهای نوروزی از صبح امروز از ترافیک نیمه سنگین و گاهاً سنگین در برخی محورهای مواصلاتی خبر داد.

آغاز سفرهای نوروزی/ هراز و چالوس نیمه سنگین شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ نادر رحمانی در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی از صبح امروز شاهد افزایش قابل توجه ترددهای نوروزی در محورهای مواصلاتی اصلی کشور بودیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: در حال حاضر محورهای خروجی شهر تهران به ویژه محورهای هراز، چالوس، قم و فیروزکوه دارای حجم بالای ترافیکی هستند و دو محور هراز و چالوس از ترافیک نیمه سنگین و در مقاطعی ترافیک سنگین برخوردارند.

وی گفت: انتظار داریم تا ساعتی پیش از حلول سال ۹۷ نیز حجم تردد در این محورها و سایر محورهای کشور به همین شکل ادامه یابد و در روزهای اول و دوم سال ۹۷ نیز بر حجم این ترددها افزوده شود.

رحمانی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور نیز با بیان اینکه طی امروز و فردا تردد هرگونه تریلر و کامیون به جز حاملین موادسوختی و فاسدشدنی ممنوع است گفت: در محور چالوس از ساعت ۱۵ تردد خودروها از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع خواهد بود و بر این اساس، از ساعت ۱۸ امروز تا ۶ صبح فردا (سه شنبه) تردد در این محور به صورت یک طرفه انجام و این برنامه برای فردا نیز اجرا خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: این محدودیت‌های ترافیکی برای محور هراز نیز اعمال می‌شود.

وی در پایان با هشدار به رانندگان و مسافران نوروزی گفت: توصیه ما این است که رانندگان حتماً قبل از آغاز سفر، برنامه زمانی مناسب برای شروع سفر داشته باشند و با استراحت کافی وارد جاده‌ها شوند چراکه آمار سفرهای نوروزی سال گذشته نشان می‌دهد که حدود ۴۵ درصد سوانح بر اثر خستگی و خواب آلودگی اتفاق افتاده که به خسارات جبران ناپذیری منتهی شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.