رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: واردات بی رویه به بخش تولید ضربه وارد می‌کند و باید جلوی واردات کالاهایی که در کشور تولید می‌شوند، گرفته شود.

به گزارش قدس آنلاین، علی لاریجانی که به استان قم سفر کرده است، در ادامه دیدارهای خود با خلیفه قلی یکی از تولیدکنندگان شهر قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار پس از شنیدن مشکلات و دغدغه‌های این تولیدکننده، گفت: واردات بی رویه به بخش تولید ضربه و ضرر وارد می‌کند و باید اقدامات عملی برای جلوگیری از واردات کالاهایی که در کشور تولید می‌شوند، صورت بگیرد.

لزوم رسیدگی به مسائل و مشکلات معلولان

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین امروز در بازدید از موسسه خیریه خدمات آموزشی توان یابان رعد فاطمیه قم، گفت: اقدامات خوبی در این موسسه انجام شده و باید تمامی سازمان‌های ذی ربط مانند شهرداری به مشکلات معلولان در بخش‌های مختلف مانند حمل و نقل رسیدگی کنند.

گفتنی است، مدیرکل بهزیستی استان قم و مسئولان موسسه خیریه خدمات آموزشی توان یابان رعد فاطمیه قم گزارشی از عملکرد و برنامه‌های خود به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کردند.

دیدار مسئول انجمن حمایت از بیماران کلیوی قم با لاریجانی

لاریجانی همچنین پیش از ظهر دوشنبه با مشرف مسئول انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان قم دیدار و گفت وگو کرد.

بر اساس این گزارش، مسئول انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان قم گزارشی از عملکرد این انجمن در خدمت رسانی به بیماران کلیوی به رئیس مجلس ارائه کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار بر رسیدگی به مشکلات بیماران کلیوی و خانواده‌های آنان تأکید کرد.

ارائه گزارش عملکرد بخشداری خلجستان به رئیس مجلس

سید داوود حاجی حسینی بخشدار خلجستان قم نیز امرو با دکتر لاریجانی دیدار و گفت وگو کرد.

حاجی حسینی  در این دیدار گزارشی از عملکرد کارهای انجام شده در بخش خلجستان به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

گفتنی است، حجت الاسلام تاری وردی، امام جماعت یکی از مساجد شهر قم نیز امروز با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

علی لاریجانی همچنین با تعدادی از اعضای تعاونی مسکن زنان سرپرست خانوار طاهای قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: باید مسکن مورد نیاز زنان سرپرست خانوار که مراحل ساخت آن شروع شده به سرانجام برسد و در این راستا پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

گفتنی است، در این دیدار تعدادی از اعضای تعاونی مسکن زنان سرپرست خانوار مسائل، مشکلات و دغدغه‌های خود را بیان کردند.

لاریجانی امروز دوشنبه با یکی از تولیدکنندگان در بخش صنایع غذایی دیدار و گفت وگو کرد و در جریان مشکلات و دغدغه‌های یکی از واحدهای تولیدی در بخش صنایع غذایی قرار گرفت و قول مساعدت و پیگیری برای رفع مشکل واحد تولیدی مذکور داد.

مشکلات سرمایه گذاران فرودگاه قم از طریق استانداری پیگیری خواهد شد

رئیس مجلس شورای اسلامی با تعدادی از سرمایه گذاران فرودگاه قم دیدار و گفت وگو کرد.

براساس این گزارش در این دیدار نمایندگان سرمایه گذاران فرودگاه قم مسائل و مشکلات خود را بیان کردند و رئیس مجلس شورای اسلامی قول مساعدت برای پیگیری مشکلات آن‌ها را داد و مقرر شد که از طریق استانداری مسائل سرمایه گذاران فرودگاه قم بررسی و پیگیری شود.

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.