نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: رسیدگی به بحث بهداشت و درمان خانواده شهدا در اولویت قرار گیرد.

 تاکید آیت الله علم‌الهدی بر رسیدگی به ‌بهداشت و درمان خانواده شهدا

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در دیدار مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائل در موضوع خانواده شهدا بحث بهداشت و درمان است چون سن والدین شهدا الان بسیار بالا رفته و نیاز به مراقبت دارند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: مشارکت با خون شهید و همرنگ شدن با آنها و زنده نگهداشتن یادشان کار بسیار مهم و در عین حال سختی است.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: مسئله جانبازان هم بسیار مهم است. اینکه خود جانباز زنده است و حضور دارد نیاز به رسیدگی بیشتر دارد لذا کار و تلاش بیشتری را از سمت شما می‌طلبد. چون تحمل این درد و رنج جانبازان خصوصا جانبازان شیمیایی بسیار مشکل است.

وی بیان کرد: توقع جانبازان حل مشکلاتشان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران است و این کار خالصانه شما سبب دعای خانواده شهدا و جانبازان برای شما خواهد شد.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: در بحث اشتغال باید ابزار اشتغال ایجاد شود، شما در بحث خانواده شهدا می‌توانید با استفاده از افراد نخبه تولید کار و شغل کنید؛ شما باید با تکیه بر استعداد و توانایی افراد برایشان شغل ایجاد کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.