رئیس جمهور صبح امروز برای بازدید از مناطق زلزله زده و افتتاح راه آهن غرب کشور وارد کرمانشاه شد. حجت‌الاسلام روحانی مراسم تحویل سال را نیز در کنار مردم کرمانشاه خواهد بود.

جزئیات سفر روحانی به کرمانشاه/بررسی وضعیت زلزله‌زدگان برای باردوم

به گزارش قدس آنلاین، حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز،  به همراه هیئتی از وزیران و همراهان وارد کرمانشاه شد.  

برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر یک روزه افتتاح راه‌آهن غرب که یکی از بزرگترین پروژه های ملی است، دیدار با مردم زلزله زده سرپل ذهاب و همچنین حضور در شورای اداری استان کرمانشاه خواهد بود.

قرار است حجت‌الاسلام روحانی در بازدید از مناطق زلزله‌زده ابتدا عازم روستای فتاح بگ از توابع قصر شیرین شود که در جریان زلزله بسیاری از خانه های آن تخریب کامل شده بود. رئیس جمهور پس از بازدید از این روستا و دیدار با مردم آن، عازم روستای میر میرو خواهد شد.  

رئیس جمهور پس از این بازدید به کرمانشاه برمی گردد و از یک ساعت مانده به تحویل سال در برنامه‌ای با حضور مردم این شهر شرکت می‌کند. قرار است در این مراسم و توسط دکتر حسن روحانی کمک‌های ۵ میلیون تومانی جمعیت هلال احمر به ۵ نفر از واجدین شرایط اهدا شود. این کمک‌ها به کسانی تعلق می‌گیرد که در زلزله کرمانشاه و در بازه زمانی اعلام‌شده عزیزی را از دست داده یا صاحب فرزند شده باشند.

۱۱:۰۴ - بازدید رئیس‌جمهور از مناطق روستایی زلزله‌زده 

حجت‌الاسلام حسن روحانی پس از ورود به کرمانشاه، راهی مناطق زلزله‌زده این استان شد.

رئیس جمهور به شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب سفر کرد و در جمع مردم زلزله زده روستای میرمیرو حضور یافت. وی همچنین به شهرستان قصرشیرین رفت و در روستای فتاح‌بگ حضور یافت.

۹:۴۸ - تجمع مردم سرپل ذهاب مقابل فرمانداری

جمعیت قابل توجهی از مردم سرپل ذهاب همزمان با سفر روحانی به این شهر زلزله‌زده مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند.

علاوه بر نامه و درخواست‌های متعدد برخی از زلزله‌زدگان با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی به عدم تحقق وعده‌های سفر اول روحانی به مناطق زلزله‌زده معترض هستند.

یکی از زلزله‌زدگان سرپل ذهابی گفت: وعده‌های سفر اول روحانی هیچکدام عملی نشده؛ نه وام‌ها امهال شده‌اند و نه تکلیف خانه‌های مشخص شده است.

۹:۰۳ - برای بررسی وضعیت مردم در مناطق زلزله زده به کرمانشاه سفر کردم

 روحانی در بدو ورود به استان کرمانشاه در فرودگاه این استان گفت: این دومین سفر من از روز وقوع زلزله کرمانشاه به این استان است که طی آن از خدمات انجام شده و مشکلات موجود مردم مطلع خواهیم شد.

روحانی افزود: افتتاح راه آهن کرمانشاه به عنوان آرزوی دیرینه مردم این دیار از برنامه های بنده در این سفر است علاوه بر این در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه برای بررسی وضعیت استان حضور خواهم یافت.

۸:۴۸ - رئیس‌جمهور و هیأت همراه وارد کرمانشاه شد

دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان از طریق فرودگاه کرمانشاه،  به همراه هیئتی از وزیران و همراهان وارد استان کرمانشاه شد.  

در این سفر وزیر نفت، وزیر ورزش و جوانان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر راه و شهرسازی،   وزیر ارتباطات، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزیر کشور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، رئیس سازمان اداری و استخدامی و رئیس بنیاد مسکن، رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.