شهرکرد-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در پیام نوروزی گفت:جفای عدم رشد استان متوجه کسانی است که تکروی و وحدت‌شکنی می‌کنند.

سال ۱۳۹۷ باید سال همگرایی و وحدت در استان باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد،حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در دقایق اولیه سال جدید پیام نوروزی را بشرح ذیل صادر کرد:

بسمه تعالی

به شدت استان نیازمند همگرایی است. هم استانی‌های خوب بنده با قاطعیت عرض می‌کنم اگر این همگرایی شکل نگیرد استان رشد مناسب خودش را پیدا نخواهد کرد و جفای عدم رشد بر کسانی است که تک‌روی و وحدت‌شکنی می‌کنند که حتما این‌ها در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی مسئول هستند.

مسئولین اجرایی، نمایندگان مجلس، متولیان فرهنگی و فعالان عرصه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، فعالان امنیتی، قضایی و انتظامی، نهادهای انقلابی و سران اقوام و طوائف همه و همه یکی از تکالیف واجب خود را آن بدانند که دور هم بنشینند و هم فکری کنند و همراه و همدل و یک جمع به هم پیوسته بشویم و حرکت داشته باشیم. با تخریب یکدیگر و تک‌روی کار به جایی نمی‌رسد. ممکن است یک سری کارهایی صورت بگیرد و یک چاله‌هایی پر شود اما حفره‌هایی باقی می‌ماند و فرصت‌های طلایی از دست می‌رود. پس همگرایی ضرورت مهم استان است.

محمد علی نکونام
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد

۹۶/۱۲/۲۹

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.