۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
کد خبر: 593779

ستاره سابق تیم ملی فوتبال مراکش نسبت به قدرت تیم ایران هشدار داد و دیدار این دو تیم را کلید صعود مراکش در جام جهانی دانست.

هشدار ستاره سابق مراکش درباره تیم ملی ایران

به گزارش قدس آنلاین، صلاح الدین بشیر بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال مراکش در مصاحبه ای به ارزیابی شرایط تیم ملی فوتبال مراکش و پیش بینی اش از عملکرد این تیم در جام جهانی روسیه پرداخت.

بشیر درباره قرعه مراکش در جام جهانی و همگروهی با اسپانیا، پرتغال و ایران گفت: قرعه و گروه بسیار سختی داریم. هر کدام از این تیم ها برای خودشان مدارس فوتبال قدرتمندی هستند و به شیوه های مختلف بازی می کنند.

وی افزود: در جام جهانی آمادگی ذهنی حرف اول را می زند و باید برای هر موقعیتی آماده بود. البته بازی اول مقابل ایران کلید صعود به مرحله بعد است.

بازیکن سابق مراکش درباره اینکه چرا بازی با ایران را کلید صعود به دور بعد می داند، گفت: باید همیشه در بازی اول کار را تمام کرد. این در حالی است که ایران تیم قدرتمند و جنگنده ای است که به انجام کارهای بزرگ عادت دارد. این تیم مربی خبره و مجموعه ای قدرتمند از بازیکنان را هم در اختیار دارد. عبور از ایران به بازیکنان مراکش اعتماد به نفسی را که به آن نیاز دارد، می دهد و به بازیکنان این تیم انگیزه زیادی برای رویارویی مقابل پرتغال و اسپانیا می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.