هافبک دفاعی تیم فوتبال پدیده گفت: بازیکنان پدیده به‌خاطر بدقولی مدیران مجموعه پدیده پیش خانواده‌های‌شان شرمنده شدند.

صادقی: آقایان زیر وعده‌هایشان زدند/ جو تیم پدیده واقعا ناراحت‌کننده است

به گزارش قدس آنلاین، اکبر صادقی  در خصوص آخرین وضعیت باشگاه پدیده و بدقولی مدیران این باشگاه اظهار کرد: متاسفانه عید نوروز ۹۷ هم فرا رسید و خبری از پول نشد، نمی‌دانم مدیران مجموعه پدیده مادر چه فکری با خود کرده‌اند که اجازه دادند بازیکنان و سایر اعضای باشگاه پدیده بدون دریافت یک ریال به شهر خود برگردند.

وی افزود: جو در تیم پدیده واقعا ناراحت‌کننده است، اما هیچ کاری از دست ما برنمی‌آید، فقط می‌توانم بگویم، متاسفم، اما آقایان بارها وعده دادند و زیر وعده‌هایشان زدند، مگر می‌شود در مجموعه پدیده پول باشد و حاضر نشوند به تیم پولی تزریق کنند؟

هافبک دفاعی تیم فوتبال پدیده تاکید کرد: مگر نمی‌گفتند، مدیرعامل که عوض شود پول تزریق می‌کنند؟ پس چه شد؟ متاسفانه دیگر پول برای تهیه بلیت هم ندارم و تا زمانی‌که پول به حسابم واریز نشود به مشهد برنمی‌گردم، امیدوارم افرادی که در تمرین شرکت می‌کنند، آنقدر خوب کار کنند که تیم پدیده به مشکل نخورد و در ادامه لیگ هم نتیجه بگیرد.

صادقی با اشاره به درگیری‌های سیاسی موجود در باشگاه پدیده، گفت: چرا استاندار به ماجراهای باشگاه ورود نمی‌کند؟ مگر این باشگاه سرمایه مردم خراسان نیست؟ می‌دانید چند استان در حسرت داشتن یک نماینده در لیگ برتر هستند؟

هافبک دفاعی پدیده با تاکید بر اینکه توقع از بازیکن زیاد است، گفت: مگر بازیکنی که فلان مقدار پول می‌گیرد، این پول فقط برای خودش است؟ بازیکن علاوه بر زندگی خودش، زندگی پدر و مادرش، زندگی خواهر و برادرهایش را هم به نوعی تامین می‌کند، اما متاسفانه امروز در برابر همه عزیزانم شرمنده شدم.

وی افزود: ۳ سال قبل در پدیده به پولم نرسیدم، بعد از آن در صبای قم و نفت تهران هم شرایط خوبی را تجربه نکردم، امسال هم که اینطور. سوالم از فدراسیون و رئیس آن است که چرا اجازه می‌دهند اینقدر راحت حق بازیکن داده‌ نشود؟ هر سال ۳۰ درصد دریافتی داریم و ۵۰ درصد از حق مدیر برنامه تا مالیات باید بپردازیم، در واقع می‌توانم بگویم که یک ورشکسته‌ام و باشگاه پدیده هم هیچ حمایتی از بازیکنش نمی‌کند.

هافبک دفاعی تیم پدیده خاطرنشان کرد: این همه وعده دادند و در نهایت در آخرین تمرین پدیده گفتند، پولی برای پرداخت به بازیکنان نداریم، مگر می‌شود باشگاه نتواند ۱۰۰ هزار تومان برای بازیکنش بلیت هواپیما بخرد؟

صادقی گفت: ما بازیکنان پدیده تیم‌مان را دوست داریم، چون برایش در کنار هم زحمت کشیدیم و دوست نداریم این تیم بیفتد، اما شک نکنید، آقای انتظاری نفرین خانواده‌های ما به تیم پدیده اصابت می‌کند، دوست دارم هر کمکی از دستم برمی‌آید برای تیمم انجام دهم، اما تا آنجایی که ضرر و زیانی متوجه خانواده‌ام نشود.

وی در پایان تاکید کرد: مگر می‌شود کسی فکر کند از الان که ۵ بازی تا پایان لیگ باقی مانده، پدیده در لیگ ماندنی شده‌است؟ چنین فکری اشتباه محض است و باید برای پدیده تلاش کنند، با این روند بعید نیست پدیده سقوط کند و آن‌گاه باید آقایان پاسخگوی هدر رفت امتیاز فوتبال استان باشند، امتیازی که بالای ۱۵ میلیارد ارزش دارد را آقای انتظاری اجازه ندهید که ۲ میلیارد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.