تیم فوتبال الهلال چهار بازی بسیار حیاتی را پیش روی خود می بیند.

چهار بازی مرگ و زندگی پیش روی حریف عربستانی استقلال

به گزارش قدس آنلاین، تیم الهلال که در حال حاضر قعرنشین گروه D مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و صدرنشین لیگ برتر عربستان است ، طی دو هفته‌ی آینده بازی‌های سرنوشت‌سازی برگزار می‌کند . این تیم در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا ،  در امارات به مصاف العین خواهد رفت . الهلالی‌ها امیدوارند با برد در این بازی ، امیدهای خود برای صعود را زنده کنند و روحیه‌ای مضاعف به مصاف بازی آخر خود مقابل استقلال تهران بروند.

صدرنشین مسابقات لیگ عربستان ، بعد از بازی با العین ، در چارچوب هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر به مصاف الاهلی می‌رود تا دیداری سرنوشت‌ساز برای قهرمانی در این کشور برگزار کند. الاهلی در حال با یک امتیاز کمتر نسبت به الهلال در رده دوم قرار دارد و هر دو تیم امید دارند با برد در این بازی، به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شوند . الهلال در هفته‌ی بیست و ششم لیگ عربستان ، مقابل الفتح قرار می‌گیرد و در صورت موفقیت در این بازی ، در یک قدمی کسب جام قهرمانی قرار می‌گیرد .

آن‌ها در مسابقه چهارم خود ، آخرین بازی آسیایی مقابل استقلال تهران را برگزار می‌کنند . آبی‌های شهر ریاض در صورت برد مقابل العین و استقلال به دور حذفی مسابقات آسیایی صعود می‌کنند و از همین رو دو بازی آخر آسیایی برای آن‌ها حیثیتی محسوب می‌شود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.