دروازه بان اسطوره ای فوتبال ایتالیا گفت: با وجود سن بالا هنوز گلر شماره یک یوونتوس هستم.

بوفون: ۴۰ ساله دارم اما هنوز دروازه بان شماره یک یوونتوس هستم

به گزارش قدس آنلاین، جانلوئیجی بوفون درباره اینکه آیا تا یورو ۲۰۲۰ به دوران فوتبال خود ادامه خواهد داد، گفت: فکر می کنم همه شرایط را درک کرده اند و از نقش من در تیم آگاه هستند. من همیشه در دوران ورزشی ام مثبت فکر کرده ام و هیچگاه مغرور و خودخواه نبوده ام. همیشه از رکوردهای فردی گذشته ام و منفعت تیم را دیده ام. بارها ثابت شده که این دنیا تنها یک رضایت نامه نیست زیرا این برای من جذاب نیست و اینکه من برای تیم مفید خواهم بود. با اشتیاق کامل به اینجا برگشتم. ممکن است ۴۰ ساله باشم اما هنوز دروازه بان شماره یک یوونتوس هستم.

وی ادامه داد: نمی دانم آخرین بازی دوران ورزشی ام برای یووه خواهد بود یا برای ایتالیا. نمی دانم یک مناسبت و فرصت آرام خواهد بود یا خیر. من در حالی که روی وسپا نشسته بودم، وارد فوتبال شدم و فقط با یک اتومبیل شرکت از آن خارج می شوم.

بوفون درباره بحث های زیادی که درباره حضورش در تیم ملی صورت می گیرد، عنوان کرد: قبلا هم می دانستم که ایتالیا کشور عجیب و غریبی است(با خنده، اشاره به مصاحبه فابیو کاپلو). خلق چنین طوفانی بعد از آنکه من ۲۵ سال پیراهن آتزوری را با موفقیت های متناوب و همکاری هایم در کسب افتخارات پوشیدم، احساساتی است. من در زندگی ام متقاعد شده ام زمانی که برخوردتان محبت آمیز باشد، نوشته ها و نظرات در مورد شما به مرور کاملا تغییر می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.