شهرکرد-امام جمعه شهرکرد گفت: متاسفانه امروز شاهد هستیم عده ای حرمت مرجعیت و رهبری و دیگر جایگاه های مقدس را رعایت نکرده و در فضای مجازی همه حریم ها را می شکنند.

امروز شاهدیم عده ای حریم روحانیت و مرجعیت را می شکنند

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین از  شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در اولین نماز جمعه سال ۱۳۹۷ که در مصلی بزرگ امام خمینی شهرکرد و در نخستین جمعه ماه رجب و سال نو ،تقارن ماه رجب را به فال نیک گرفت و افزود: ماه رجب بهار معنویت،؛ایمان ،تقوی و دلدادگی به خداوند است و تلاش کنیم در این ماه پرفضیلت نهایت استفاده را ببریم.

حجت الاسلام نکونام در ادامه با اشاره: به ۳ ماه رجب ،شعبان و رمضان خاطر نشان ساخت بهار طبیعت مصادف گردیده با بهار عترت،اهل بیت و قرآن که سال پر از خیر و برکت است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی در ادامه با اشاره به بعضی از بد اخلاقی ها و حرکات غیر اصولی تاکید کرد: متاسفانه در روزهای  اخیر نامه هایی به مقام معظم رهبری نوشته شده اولاً عالمانه نیست و بسیار جای تامل و شگفتی دارد و با کمال تاسف در فضای مجازی نیز منتشر می شود.

نکونام تاکید کرد: جایگاه رهبری و ولایت فقیه بسیار مقدس و محترم است و نباید این قداست شکسته شود ،قداست ها باید در جامعه محفوظ و مورد احترام همگان باشد.

خطیب جمعه شهرکردتصریح کرد: عده ای تصور نکنند این شجاعت و شهامت است خیر این خسارت است نه شهامت.

وی در ادمه خاطر نشان ساخت: امروز حریم مراجع هم شکسته می شود تا چه رسد به ائمه جمعه و روحانیت، اما امروز در فضاهای مجازی حرمت همگان شکسته می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.