لژیونر تیم ملی فوتبال ایران بعد از شکست برابر تونس گفت: تیم ملی آینده روشنی دارد و باید به پیشرفت خود ادامه دهد.

سامان قدوس: آینده روشنی را برای تیم ملی می بینم/ گل تونس تصادفی بود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سامان قدوس درباره دیدار برابر تونس اظهار کرد: بازی واقعا سختی بود. به خاطر شرایط زمین و بارش باران کار برای تیم کمی سخت شده بود. بازی در چنین زمینی برای من آسان و راحت است چون در سوئد در زمین چمن مصنوعی بازی می کنیم که سرعت حرکت توپ بالاست اما به طور کل شرایط زمین باعث شده بود نتوانیم آنطور که می خواهیم بازی کنیم.

وی افزود: تونس تیم بسیار خوبی است. آنها فشار زیادی ایجاد می کردند و روحیه تهاجمی و خشنی داشتند. در نیمه دوم شرایط بهتر شد و توانستیم بیشتر بازی را کنترل کنیم. فرصتهایی ایجاد کردیم و می توانستیم گلزنی کنیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و به گل نرسیدیم. فکر می کنم تونس هم فرصت آنچنانی نداشت و گلی هم که آنها به ثمر رساندند تصادفی بود و با برخورد توپ به پای میلاد وارد دروازه مان شد. گل به خودی بود و از روی بدشانسی اتفاق افتاد.

قدوس ادامه داد: با این حال من معتقدم کادر و مربیان خوبی داریم و بازیکنان هم خودشان را باور دارند و ما می خواهیم پیشرفت کنیم. ما به چنین بازیهایی نیاز داریم. من امیدوارم که با بهترین شرایط آماده حضور در جام جهانی شویم.

او درباره غیبت برخی از بازیکنان اصلی تیم ملی به دلیل مصدومیت در این بازی و کسب تجربه برای برخی بازیکنان جدید گفت:  ما در حال پیشرفت هستیم و باید بیشتر یاد بگیریم. من آینده روشنی را برای این تیم می‌بینم و باید به پیشرفت تیمی‌مان ادامه دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.