سرمربی پیشین تیم فوتبال دورتموند پیشنهاد هدایت بایرن مونیخ را رد کرد.

توماس توخل پیشنهاد سرمربیگری در بایرن مونیخ را نپذیرفت

به گزارش قدس آنلاین، مدت ها است که بحث سرمربی آینده بایرن مونیخ به سوژه اصلی رسانه های آلمانی تبدیل شده است. مدیران بایرن مونیخ ماه ها است که سعی دارند هاینکس از بازنشستگی برگشته را راضی به ماندن برای یک فصل دیگر کنند اما به نظر می رسد این مربی تمام پیشنهادات را رد کرده است.

به نقل از بیشتر رسانه های آلمانی مانند بیلد و اسکای، گزینه دوم باواریایی ها طبق انتظار توماس توخل، سرمربی سابق دورتموند بوده است. در حالی که همه از تمایل توخل به حضور در بایرن خبر می دادند، مذاکرات بین او و سران بایرن مونیخ خوب پیش نرفته است. به نظر می رسد صالح حمیدزیچ، اولی هونس و کارل هاینتس رومنیگه طی تماسی تلفنی پیشنهادات و شرط های خود را به گوش توخل رسانده اند اما این سرمربی آلمانی حاضر به هدایت بایرن مونیخ برای فصل آینده نشده است.

بیلد از هازن هوتل، فاوره و کواچ به عنوان تنها گزینه های باقی مانده برای نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ برای فصل آینده نام برده است در حالی که اشپورت اینس ادعا کرده که بایرن مونیخ با فاوره، سرمربی نیس فرانسه در حال مذاکره است و توخل می خواهد فصل آینده در خارج از آلمان کار کند و احتمالا آرسنال گزینه اصلی این سرمربی خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.