سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به اظهارات یکی از دستیاران سابقش پاسخ داد.

بیانیه تند کی روش در پاسخ به اظهارات دستیار سابقش/ این یک فیلم تکراری است!

به گزارش قدس آنلاین، کارلوس کی‌روش در پاسخ به صحبت‌های روز یکشنبه امید نمازی بیانیه تندی را صادر کرد.

دوباره یک "C" دیگر:

شخصی که صورت واقعی، عقاید و اخلاق خود را در پشت صحبت‌های منابع نامشخص پنهان کرده است. این یک فیلم تکراری است که اسم آن به شرح زیر است:

دروغ، توطئه و سوءظن.
1-حتی فیلم‌نامه و سناریوی این فیلم همانند قبل است، تنها با بازیگرانی متفاوت. بگذارید خیلی شفاف بگویم. بدون داشتن هیچ شک و تردیدی بنده به هیچ عنوان دخل و تصرف یا تصمیم‌گیر راجع به انتخاب "C" تیم المپیک ایران نیستم.


2- ولی اگر می‌توانستم، بدون داشتن حتی کوچکترین تردیدی از امید نمازی به عنوان "C" تیم المپیک حمایت نمی‌کردم. بنده کاراکتر و کفایت او را برای تصدی و رهبری یک تیم ملی جوان و مهیا کردن نسل آتی فوتبال ایران تایید نمی‌کنم. البته این تنها نظر من است.

به راستی اگر شما واقعا بخواهید نقطه نظر من را راجع به این موضوع بدانید باید بگویم که چند سرمربی خوب و توانمند ایرانی هستند که برخلاف او، هم استحقاق بسیار بیشتری برای استفاده از این فرصت را دارند و هم تمامی شایستگی‌ها را برای ارائه انجام این کار با رعایت صداقت، تعهد و حرفه‌ای‌گری؛ مربیانی متعهد و توانمند چون علی دایی، منصور ابراهیم‌زاده، یحیی گل محمدی، عبدالله ویسی و چند مربی دیگر. با این حال با کمال احترام به تمامی این عزیزان، شخصی که من تا به امروز همیشه از او حمایت کرده‌ام و به معنای واقعی اعتقاد دارم که در حال حاضر توانایی رهبری بازیکنان برتر آینده ایران را دارد، جواد نکونام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.