بجنورد- رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی ز سفر رئیس اتاق مشترک ایران و ترکمنستان به اتفاق هیات ریاست جمهوری اسلامی ایران به ترکمنستان هفتم و هشتم فرودین ماه امسال خبرداد.

سفر رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی به همراه هیات ریاست جمهوری اسلامی ایران به ترکمنستان
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی خراسان شمالی، محمد صمدی گفت: تفاهم نامه اتاق مشترک ایران و ترکمنستان و شورای مشترک ترکمنستان و ایران  از سوی هیات تجاری و مذاکره کننده ایران در سفر به ترکمنستان در پایان سال ۹۶ منعقد شد.
وی اظهار کرد: دراین راستا رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی به عنوان رئیس اتاق مشترک ایران و ترکمنستان به همراه هیات تجاری و مذاکره کننده ایرانی متشکل از کارشناسان  ارشد وزارتخانه ها به منظور بررسی اسناد همکاری دوجانبه با ترکمنستان در تاریخ ۲۵ الی ۲۸ اسفند ۹۶ عازم شهر عشق آباد ترکمنستان شدند.
وی افزود:  همچنین این سفر به منظور بحث و بررسی پیرامون تفاهم نامه های قبلی و برای نهایی و اجرایی کردن آن در سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به ترکمنستان در ۷ و ۸ فرودین ماه امسال انجام می شود.
صمدی اظهارداشت: اینجانب نیز ضمن مشارکت فعال در اجلاس های مختلف هیات طرفین به عنوان نماینده اتاق بازرگانی ایران و اتاق مشترک دو کشور با موضوع همکاری های تجاری میان اتاق مشترک ایران و ترکمنستان و شورای مشترک ترکمنستان و ایران و نشست های مختلف با طرف های ترکمنی به خصوص اتاق بازرگانی در سفر ریاست جمهور ایران  شرکت خواهم داشت.
رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی  انعقاد تفاهم نامه مشترک ایران و ترکمنستان و شورای مشترک ترکمنستان و ایران در زمینه های مختلف اقتصادی ، برگزرای سمینارها، همایش ها ، اعزام و پذیرش هیات های تجاری وبازاریابی ، برگزاری نمایشگاه های مشترک و بازاریابی و سرمایه گذاری های مشترک در زمینه های مختلف تولیدی و... را از جمله اقدامات سفر به ترکمنستان در پایان سال ۹۶ اعلام کرد.
صمدی افزود: امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه  در آینده برای اجرایی کردن آن از طریق اتاق های بازرگانی پیگیری های لازم انجام شود. وی در پایان از سفر خود به ترکمنستان به عنوان رئیس اتاق مشترک ایران و ترکمنستان به همراه  هیات اعزامی ریاست جمهوری اسلامی ایران برای به قطعیت رساندن تفاهم نامه های طرفین ریاست جمهوری امروز(ششم فروردین) خبرداد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.