بازیکنان تیم فوتبال پدیده همچنان حاضر به انجام تمرین نیستند.

بازیکنان پدیده همچنان در اعتصاب/ اوضاع مبهم شاگردان مهاجری

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال پدیده که از روز آغاز سال ۹۷ همچنان تمرینی برگزار نکرده و بازیکنان این تیم در اعتصاب به سر می‌برند، باید یازدهم فروردین ماه در اهواز به مصاف فولاد خوزستان برود.

 این در حالی است که  پارسا، سرپرست مدیرعاملی و حسین شکوهی، رییس هیئت‌مدیره باشگاه پدیده با برگزاری این ضیافت به دنبال این بودند که با وجود مشکلات مالی و عدم تزریق پول، بازیکنان تمرینات خود را استارت بزنند، اتفاقی که البته رخ نداد و امروز هم بازیکنان پدیده به صورت شخصی در باشگاه بدنسازی تمرین کردند و خبری از تمرین در زمین چمن نبود. اتفاقی که برای تیمی مثل پدیده که باید ۳ روز دیگر در اهواز به میدان برود، قطعا خوشایند نخواهدبود.

نکته جالب توجه دیگر در خصوص وضعیت این روزهای باشگاه پدیده اینکه مشخص نیست دقیقا سرپرست مدیرعامل جوان و جدید باشگاه با رای کدامیک از اعضای هیئت‌مدیره این باشگاه به این سمت منصوب شده‌است. 

به نقل از فارس، پس از استعفای حمیدرضا کریمویی، مدیرعامل سابق باشگاه پدیده، وی به عنوان عضو هیئت‌مدیره منصوب شده‌است. به جز کریمویی، جواد وطنخواه نیز جزو اعضای هیئت‌مدیره باشگاه پدیده است اما وی در جریان مسائل مربوط با باشگاه نیست و مدیرعامل سابق باشگاه پدیده از این تیم فاصله گرفته‌است. به نظر می‌رسد تنها حسین شکوهی که در پست ریاست هیئت‌مدیره باشگاه پدیده جانشین زارع‌صفت شده موافق سرپرست مدیرعاملی پارسا در باشگاه پدیده است. مشخص نیست چگونه سرپرست مدیرعامل باشگاه پدیده تنها با رای یک عضو هیئت‌مدیره به این سمت منصوب شده‌است!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.