بیرجند- نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: کالاهای قاچاقی که به کشور می‌آید بار سبکی نیست که با شتر از پشت کوه وارد شود بلکه از مجاری رسمی وارد کشور می‌شود که در زمینه مقابله با این مشکل باید تدابیر اساسی اندیشیده شود.

انتقاد شدید آیت‌الله عبادی از ورود کالاهای قاچاق از مجاری رسمی کشور

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: نیروی سرفراز انتظامی جمهوری اسلامی بازوی توانای اجرایی قانون در مسئولیت‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه  اگر از تولید داخلی حمایت شود اما کیفیت تولید رعایت نشود آسیب بزرگی ایجاد خواهد شد، افزود: کالاهای قاچاقی که به کشور می‌آید بار سبکی نیست که با شتر از پشت کوه وارد شود بلکه از مجاری رسمی وارد کشور می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: اگر گوش مسئولان و بسیاری از کسانی که امور جامعه در دستشان است باز می‌بود یک سال کافی بوده که هشدار رهبر انقلاب به گوش‌شان برسد و مشکلات بالقوه را در نطفه خفه کنند اما انگار پیداست خود افراد مشکل دارند و در پیام امسال رهبر معظم انقلاب این مسئولیت را گسترش دادند تا به وسیله مسئولان و مردم حلش کنند و پیدا است ایادی که این مشکلات را خلق کردند باز هم هستند و در چهره‌های گوناگون کار خود را انجام می‌دهند.

عبادی افزود: استعدادهای ایران اگر به درستی مدیریت شود هم در تولید و هم در کیفیت تولید، در صادرات و واردات موفق خواهیم بود.

وی با بیان اینکه افراد سودجویی هستند که کشور را به چالش کشیده و مشکلات جامعه را زیاد می‌کنند اظهار داشت: زمانی صداقت عمل به دستورات ویژه را احساس خواهیم کرد که از یک سو کمال پشتیبانی از آن هم در بخش دولتی و هم خصوصی انجام و از سوی دیگر کنترل شود. اجرا و انجام قوانینی که می‌تواند مشکلات اقتصادی و مسائل بیکاری را برطرف و انجام اشتغال را علاج کند باید در دستور کار باشد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.